Ανοιχτά με μειωμένο ωράριο παραμένουν από την Τετάρτη 18/3 όλα τα καταστήματα της WIND πανελλαδικά.
Τα καταστήματα λειτουργούν καθημερινά (Δευτέρα-Σάββατο) από τις 9.00 έως τις 15.00 τηρώντας αυξημένα μέτρα προστασίας για εργαζόμενους και επισκέπτες, προκειμένου να εξυπηρετούν μόνο τις σημαντικές ανάγκες επικοινωνίας των καταναλωτών.
Οι βασικές τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες που εξυπηρετούν είναι: Αποπληρωμή λογαριασμών, ανανέωση χρόνου ομιλίας για το καρτοκινητό, επισκευή και αντικατάσταση συσκευών.
Για την προστασία των εργαζομένων και των επισκεπτών, σε όλα τα καταστήματα WIND έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα προστασίας, όπως: Σε κάθε κατάστημα επιτρέπεται η ταυτόχρονη είσοδος έως 2 επισκεπτών, τηρώντας τις προβλεπόμενες αποστάσεις μεταξύ τους, διάθεση αντισηπτικών σε κεντρικά σημεία του καταστήματος για χρήση από τους επισκέπτες, τακτικές προληπτικές απολυμάνσεις των χώρων κλπ.
Η WIND συστήνει σε όλους τους καταναλωτές να παραμείνουν σπίτι και να εξυπηρετούνται από εκεί. Μέσω του site wind.gr, και των εφαρμογών myWIND , myF2G ,myQ οι χρήστες εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια έχουν τη δυνατότητα: Εξόφλησης λογαριασμού, ελέγχου του υπολοίπου του λογαριασμού τους και του υπολοίπου χρήσης της σύνδεσής τους, ανανέωση χρόνου ομιλίας και αγοράς πακέτων ομιλίας, data και sms.
Επιπλέον για τις αγορές των προϊόντων που τους ενδιαφέρουν (συσκευές, tablets, αξεσουάρ κ.λπ.) οι πελάτες μπορούν να επισκεφθούν το wind.gr ή να καλέσουν την τηλεφωνική γραμμή 8005003333 για να παραγγείλουν το προϊόν που επιθυμούν. Θα το παραλάβουν άμεσα (εντός 48 ωρών) και με δωρεάν μεταφορικά στην πόρτα τους.
Τέλος το 13800 (για ιδιώτες) και 1277 (για επιχειρήσεις) είναι στην διάθεση των πελατών για άμεση εξυπηρέτηση.