Αντέχει το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ 28.828 κλήσεις;
(EUROKINISSI)

Αντέχει το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ 28.828 κλήσεις;

Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοίνωσε στις 07.03.2020 τη λειτουργία τηλεφωνικής γραμμής 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κορονοϊό.

Ωστόσο, τις τελευταίες μέρες το να ανταποκριθούν σε τηλεφωνική κλήση οι υπεύθυνοι στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ είναι ευχής έργον.

Πολίτες που είτε είναι θετικοί στον κορονοϊό είτε ήρθαν σε επαφή με κρούσμα και καλούν στην τηλεφωνική γραμμή του ΕΟΔΥ έτσι ώστε να ενημερωθούν σχετικά, καταγγέλουν ότι η γραμή είναι μονίμως κατειλήμεννη.

Κόσμος που νοσεί αυτές τις μέρες δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τον ΕΟΔΥ, καθώς οι γραμμές έχουν “πέσει” εξαιτίας των χιλιάδων κρουσμάτων. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν αναμονές ωρών και οι περισσότεροι πολίτες εγκαταλείπουν πελαγωμένοι την προσπάθεια.

Προφανώς ο ΕΟΔΥ λυγίζει εξαιτίας της σφοδρότητας του νέου κύματος. Αυτό που πρέπει να γίνει άμεσα από την κυβέρνηση είναι η ενίσχυση του τομέα με το ανάλογο προσωπικό.

Δείτε επίσης: Νέο μαύρο ρεκόρ – Πάμε για πάνω από 30.000 σήμερα

Loading

Play