Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας ανακοίνωσε στις 07.03.2020 τη λειτουργία τηλεφωνικής γραμμής 1135, η οποία επί 24ώρου βάσεως παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κορονοϊό.
Ωστόσο, τις τελευταίες μέρες το να ανταποκριθούν σε τηλεφωνική κλήση οι υπεύθυνοι στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ είναι ευχής έργον.
Πολίτες που είτε είναι θετικοί στον κορονοϊό είτε ήρθαν σε επαφή με κρούσμα και καλούν στην τηλεφωνική γραμμή του ΕΟΔΥ έτσι ώστε να ενημερωθούν σχετικά, καταγγέλουν ότι η γραμή είναι μονίμως κατειλήμεννη.
Κόσμος που νοσεί αυτές τις μέρες δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τον ΕΟΔΥ, καθώς οι γραμμές έχουν “πέσει” εξαιτίας των χιλιάδων κρουσμάτων. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν αναμονές ωρών και οι περισσότεροι πολίτες εγκαταλείπουν πελαγωμένοι την προσπάθεια.
Προφανώς ο ΕΟΔΥ λυγίζει εξαιτίας της σφοδρότητας του νέου κύματος. Αυτό που πρέπει να γίνει άμεσα από την κυβέρνηση είναι η ενίσχυση του τομέα με το ανάλογο προσωπικό.
Δείτε επίσης: Νέο μαύρο ρεκόρ – Πάμε για πάνω από 30.000 σήμερα
- Ευρώπη: Η αποδιοργάνωση στο μπλοκ και η αναζήτηση ενιαίας φωνής
- Μπαρτσελόνα – Λας Πάλμας 2-0: Στην κορυφή με τα γκολ των Όλμο και Φεράν
- Νίκη-ανατροπή για την Μπαρτσελόνα που επανέρχεται στην κορυφή
- Χρυσός: Εντυπωσιακή πορεία προς τα 3.000 δολάρια
- Η Ευρωπαϊκή Ένωση αντιμετωπίζει χτύπημα 28 δισ. ευρώ από τους δασμούς του Τραμπ