Τον τρόμο με τα μάτια τους είδα οι επιβάτες δύο αμαξοστοιχιών του προαστιακού αφού τελευταία στιγμή αποφεύχθηκε το πρωί της Παρασκευής μετωπική σύγκρουσή τους, έξω από την Αθήνα.
Όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες, δύο αμαξοστοιχίες βρέθηκαν να κινούνται σε αντίθετη κατεύθυνση και σε σημείο όπου η κίνηση γίνεται σε μονή γραμμή, μετά τα έργα υπογειοποίησης στα Σεπόλια, στην πλευρά του σταθμού των Αγίων Αναργύρων.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το περιστατικό οφείλεται σε λάθος του ρυθμιστή κίνησης του ΟΣΕ στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), ο οποίος θεώρησε ότι η μία αμαξοστοιχία, η 1210 που ερχόταν από Αθήνα προς Αεροδρόμιο είχε ήδη περάσει από το τμήμα της μονής γραμμής και έδωσε εντολή στην άλλη, την 1307 που ερχόταν από Κιάτο, να διέλθει ελεύθερα.
Έτσι, τα δύο τρένα βρέθηκαν να κινούνται σε αντίθετες κατευθύνσεις και σε πορεία μετωπικής σύγκρουσης με ταχύτητα περίπου 60 χιλιομέτρων την ώρα.
Η σύγκρουση αποφεύχθηκε από τύχη και χάρη στα αντανακλαστικά του μηχανοδηγού της 1210 που άκουσε από τον ασύρματο VHF την συνομιλία του σταθμάρχη στο ΣΚΑ και την εντολή προς τον μηχανοδηγό της 1307. Σημειωτέον ότι μηχανοδηγός στην 1210 ήταν ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) Δημήτρης Κουτσιαύτης.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν βέβαια, ότι τα δύο τρένα σταμάτησαν σε μεγάλη απόσταση καθώς λειτούργησε το σύστημα της τηλεδιοίκησης και οι επιβάτες δεν αντιλήφθηκαν το παραμικρό.