ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΝΤΟΜΑΛΗΣ

Χ. Ρετσινάς για Τέμπη: «Υπάρχουν δύο λέξεις, κανένας δεν τις είπε»

«Το θέμα είναι να αυστηροποιηθούν οι εσωτερικοί κανονισμοί λειτουργίας των εταιρειών» ανέφερε ο κ. Ρετσινάς.

Ο πρώην διευθυντής ασφάλειας κυκλοφορίας αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Χρήστος Ρετσινάς μίλησε στην ΕΡΤ και τόνισε ότι «όταν κάνεις κυκλοφορία, είτε είσαι σταθμάρχης, είτε είσαι μηχανοδηγός, υπάρχουν δύο λέξεις κλειδιά “κανονικά και άνοδος” “αντίθετα και κάθοδος”».

propoli

«Κανένας δεν τις είπε. Άρα δεν εφαρμόστηκε ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας» συμπλήρωσε ο κ. Ρετσινάς.

Σχετικά με το κλίμα χαλαρότητας που υπήρχε, ο κ. Ρετσινάς είπε ότι «αυτό είναι ευθύνη των εταιρειών. Ποτέ δεν υπήρχε πρωτόκολλο επικοινωνίας αλλά και να υπήρχε δεν θα το ακολουθούσαν».

«Το θέμα είναι να αυστηροποιηθούν οι εσωτερικοί κανονισμοί λειτουργίας των εταιρειών» σημείωσε «όταν έχουμε τέτοιες συμπεριφορές να πηγαίνουν απευθείας στο πειθαρχικό και να απολύονται».

Μιλώντας για το γεγονός ότι ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας επιχειρούσε να μιλήσει με το κινητό του τηλέφωνο με πιθανούς μηχανοδηγούς της εμπορικής, έκανε λόγο για έλλειμα στη λειτουργία της εταιρίας υπογραμμίζοντας ότι «θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα στους μηχανοδηγούς της Hellenic Train να μπορούν να επικοινωνήσουν με τηλεφωνικό κέντρο δικό τους 24 ώρες το 24ωρο».

Όπως είπε χαρακτηριστικά «η ουσία είναι ότι αυτά τα πολυδιαφημισμένα τρένα που ήρθαν, δεν είναι συμβατά με το σύστημα».

Για τον έναν από τους δύο άλλους σταθμάρχες που φέρεται να έφυγε νωρίτερα και να μην παρέμεινε έως τις 23:00, στον σταθμό στη Λάρισας σημείωσε πως «δεν ήταν έμπειρος. Ήταν ένας από τους συμβασιούχους που είναι με μπλοκάκι και δεν πληρώνονται υπερωρίες. Κανονικά σχόλαγε στις 22:00».

Αντίθετα, για το δεύτερο μόνιμο και έμπειρο σταθμάρχη ανέφερε ότι «όφειλε να καθήσει μέχρι τις 23:00. Εγώ θα καθόμουν μία ώρα παραπάνω για να διώξω τα τρένα».

Ο Χ. Ρετσινάς, για τον προφυλακισμένο σταθμάρχη επανέλαβε πως «δεν ήξερε να κάνει αυτόματη χάραξη δρομολογίου» και πως «είναι παραμύθια οι δικαιολογίες του για το κλειδί».

«Η έρευνα πρέπει να προχωρήσει σε βάθος. Φταίνε όλοι» ανέφερε και συμπλήρωσε πως «δέχομαι επιθέσεις επειδή μιλάω για τις δικλείδες ασφαλείας που αφαίρεσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

Δείτε επίσης: Λάρισα: Κάλεσμα των μαθητών σε συγκέντρωση μέσω… εισιτηρίου χωρίς επιστροφή

Loading