Χ. Θεοχάρης: Αυξημένα κονδύλια για το υπουργείο Τουρισμού

Χ. Θεοχάρης: Αυξημένα κονδύλια για το υπουργείο Τουρισμού

«Ο νέος προϋπολογισμός θέτει τις βάσεις και το πλαίσιο πάνω στο οποίο θα στηριχθεί το νέο τουριστικό μοντέλο της χώρας, αυξάνοντας από 24 εκατ. το 2019 σε 33 εκατ. το 2020, δηλαδή μια αύξηση της τάξεως του 28%, τις δαπάνες του προγράμματος των δημοσίων επενδύσεων του υπουργείου Τουρισμού».

Αυτό τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, κατά τη συζήτηση του κρατικού προϋπολογισμού για το 2020, ενώ κατηγόρησε το ΣΥΡΙΖΑ για κακόπιστη κριτική.

«Για πρώτη φορά μετά από χρόνια η κυβέρνηση της ΝΔ καταθέτει έναν προϋπολογισμό επενδυτικό και αναπτυξιακό που αποτυπώνει ισχυρή και βιώσιμη ανάπτυξη της οικονομίας, περισσότερες επενδύσεις και καλύτερες δουλειές για τους Έλληνες», τόνισε ο κ. Θεοχάρης.

Έμφαση έδωσε ο κ Θεοχάρης στις προτεραιότητες του υπουργείου για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, τονίζοντας μεταξύ άλλων, ότι έχει εκπονηθεί στρατηγικό σχέδιο για την προσέγγιση της Κίνας με στόχο, μέχρι το 2021 να επισκεφθούν την Ελλάδα 500.000 τουρίστες.

Όπως είπε, έχουν υπογραφεί σημαντικές συμφωνίες για την εγκαινίαση νέων γραμμών για το 2020 πέρα από τη γραμμή Σαγκάη-Αθήνα που θα συνδέουν, Μπαχρέιν – Μύκονο και Ντόχα-Σαντορίνη.

Ο κ. Θεοχάρης ανέφερε ακόμα ότι ολοκληρώνεται ο σχεδιασμός για το νέο μαζικό ηλεκτρονικό εισιτήριο στους αρχαιολογικούς και μουσειακούς χώρους ενώ τόνισε ότι για τη νέα χρονιά πέντε είναι οι στρατηγικοί στόχοι:

-Προώθηση του Βιώσιμου Τουρισμού.

-Ποιοτική εκπαίδευση με ριζικές αλλαγές στο τοπίο της τουριστικής εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες.

-Προσβάσιμος Τουρισμός με προώθηση των καταλυμάτων που είναι φιλικά προς τα άτομα με αναπηρία.

-Νέες επενδύσεις ύψους 1 δισ. που θα δημιουργήσουν περίπου 2000 νέες θέσεις εργασίας στον τουρισμό.

-Προώθηση των νεοφυών επιχειρήσεων.

«Μέσα στο 2020 θα παρουσιάσουμε ένα στρατηγικό σχέδιο με ορίζοντα δεκαετίας, 2021-2030 και θα βασίζεται στη βιώσιμη ανάπτυξη, τη διαφοροποίηση του προϊόντος, την επέκταση της σεζόν, τη ανάδειξη νέων προορισμών, την ενίσχυση της προστιθέμενης αξίας άρα και των αμοιβών των εργαζομένων του κλάδου και την ενίσχυση της εικόνας της χώρας στις διεθνείς αγορές», ανέφερε.

Βασικοί πυλώνες του όπως είπε, είναι:

-Η προσβασιμότητα και η διασυνδεσιμότητα τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό άξονα.

-Ιδιωτικές υποδομές και βιώσιμη διαχείριση και Ανάπτυξη.

-Δημόσιες Υποδομές και Διαχείριση της Εμπειρίας.

-Εκπαίδευση και κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού.

-Προϊοντική Ανάπτυξη, Προώθηση και Προβολή, με χαρτογράφηση της ζήτησης, της ελληνικής προσφοράς αλλά και της ανταγωνιστικής προσφοράς.

-Συνεργατική Διακυβέρνηση με χαρτογράφηση των δομών και λειτουργιών του Υπουργείου και των εμπλεκόμενων φορέων με στόχο τη δημιουργία μηχανισμών δημοσίου διαλόγου και διαχείρισης προορισμών.

Ρυθμιστικό και Κανονιστικό πλαίσιο. Με κωδικοποίηση της νομοθεσίας και ανάλυση των νομοθετικών κενών. Τέλος, επεσήμανε ότι με τα μέτρα που έλαβε το υπουργείο, κατάφερε φέτος, παρά τη χρεοκοπία της Thomas Cook, τα έσοδα από τον τουρισμό να ξεπεράσουν τα έσοδα του 2018.

«Ο τουρισμός είναι εθνική υπόθεση και στόχος του υπουργείου Τουρισμού είναι να χαράξουμε τη στρατηγική της επόμενης δεκαετίας. Είναι ώρα για πράξεις και όχι για λόγια. Το χρωστάμε στην πατρίδα μας, το χρωστάμε στις επόμενες γενιές», κατέληξε ο κ. Θεοχάρης.

 

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play