Χαλκιδική: Αίτημα των επαγγελματιών για περισσότερο χώρο για τραπέζια – ξαπλώστρες
EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Χαλκιδική: Αίτημα των επαγγελματιών για περισσότερο χώρο για τραπέζια – ξαπλώστρες

Έκκληση στην Κυβέρνηση να δοθεί περισσότερος χώρος στις επιχειρήσεις για ανάπτυξη των τραπεζοκαθισμάτων και των ξαπλωστρών απευθύνει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, Γιάννης Κουφίδης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Όπως επισημαίνει, επικρατεί έντονος προβληματισμός ανάμεσα στους 2.500 επαγγελματίες του κλάδου, με πολλούς να σκέφτονται να μην ανοίξουν καν τις επιχειρήσεις τους το καλοκαίρι: «Τα μέτρα που επιβάλλουν αποστάσεις μεταξύ ξαπλώστρας, τραπεζιών κτλ, δεν δίνουν στον επαγγελματία, όπως είναι φυσικό, τη δυνατότητα να διαθέτει τον ίδιο αριθμό με πέρσι τραπεζοκαθίσματα ή ξαπλώστρες. Αυτό και σε συνδυασμό με τον αριθμό των ξένων τουριστών που αναμένεται αρκετά περιορισμένος, θα μειώσουν κατά πολύ τα έσοδα», σημειώνει. Την ίδια ώρα, η σεζόν αναμένεται να ξεκινήσει ουσιαστικά τον Ιούλιο, άρα το πλήγμα είναι πολλαπλό».

Ο κ. Κουφίδης συνεχίζει ως εξής: «Για τον λόγο αυτό θα πρέπει η Πολιτεία και οι δήμοι, να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις που θα αποφασίσουν να λειτουργήσουν και να τους παράσχουν, όπου αυτό είναι εφικτό, μεγαλύτερο χώρο να αναπτύξουν τραπεζοκαθίσματα και ξαπλώστρες, ακόμη και στο ήμισυ κάποιων παραλιακών δρόμων για να τους διευκολύνουν και ταυτόχρονα να διαμορφωθούν οι συνθήκες που θα κάνουν τον κόσμο να νοιώθει ασφαλής τηρώντας τις προβλεπόμενες αποστάσεις. Άλλωστε, στη χώρα μας με τα χιλιάδες χιλιόμετρα ακτογραμμών και ειδικά στη Χαλκιδική δεν θα είναι μεγάλο πρόβλημα να βρεθεί επιπλέον χώρος, για αυτήν τη σεζόν, που η κατάσταση είναι δύσκολη».

Ο κ. Κουφίδης θεωρεί επίσης πολύ σημαντικό «να τακτοποιηθεί άμεσα το θέμα των αδειών εκμετάλλευσης αιγιαλού, που συνήθως τέτοια εποχή σε προηγούμενες χρονιές ήταν ήδη σε εξέλιξη ενώ φέτος, λόγω της πανδημίας και του μειωμένου προσωπικού στις δημόσιες υπηρεσίες έχει καθυστερήσει».

Νέα καμπάνια με στόχευση στον οδικό τουρισμό

Όπως επισήμανε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, υπάρχουν σοβαρές σκέψεις για τη δημιουργία καμπάνιας με στόχευση στον οδικό τουρισμό, προκειμένου να προσελκυθούν τουρίστες από τα Βαλκάνια, την Αυστρία και τη Γερμανία: «Φέτος, θα γυρίσουμε στα παλιά. Τότε που η Χαλκιδική είχε πολύ οδικό τουρισμό όχι μόνο από τα Βαλκάνια αλλά και την υπόλοιπη Ευρώπη, τη δεκαετία του 1990 δηλαδή. Αυτή η προσπάθεια θα γίνει με συνεργασία όλων των φορέων και κλάδων και πιστεύουμε ότι θα δώσει μια ανάσα».

«Θα προσπαθήσουμε να μπούμε σε μια κανονικότητα τον Ιούλιο. Εξάλλου, εκτός από τους ξένους τουρίστες, περιμένουμε και τους Έλληνες από όλη τη χώρα, καθώς και τους Θεσσαλονικείς, οι περισσότεροι εκ των οποίων έχουν εξοχικά εδώ. Κυρίως, αυτό που έχει σημασία είναι να μην χαθούν πολλές θέσεις εργασίας, διότι γύρω από αυτόν τον κλάδο περιστρέφεται και τροφοδοτείται ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας που περιλαμβάνει προμηθευτές, παραγωγούς και δεκάδες άλλα επαγγέλματα», καταλήγει ο κ. Κουφίδης.

Δείτε επίσης: Έλεγχο σε εργαζομένους του Δήμου Ηρακλείου Αττικής από τον ΕΟΔΥ (pics)

Loading

Play