Ο δήμος Χανίων ετοιμάζεται να δημιουργήσει ένα θεματικό χαρτοφυλάκιο σε ψηφιακή μορφή που θα αποτελέσει έναν βασικό μέσο προβολής της τουριστικής περιοχής
Πρόκειται επί της ουσίας για την παραγωγή και δημιουργία μιας σειράς από θεματικά Video μικρής διάρκειας στα οποία θα προβάλλονται τα χαρακτηριστικά της περιοχής ως τουριστικού προορισμού.
Την απόφαση για την ανάληψη της συγκεκριμένης δράσης καθώς και την απόφαση για την χρηματοδότηση της πήρε η οικονομική επιτροπή του δήμου .
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η απόφαση που παρουσιάζει το ΑΠΕ -ΜΠΕ , «ο δήμος Χανίων επιδιώκει να αναδείξει με σταθερά βήματα και στρατηγικό σχεδιασμό την ιδιαίτερη ταυτότητά του με την προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που τoν καθιστούν ασφαλή, ελκυστικό και πολυδιάστατο προορισμό για διακοπές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Για πρώτη φορά θα επιχειρηθεί η συμμετοχή του Δήμου Χανίων σε εκθέσεις διεθνούς κύρους σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Τ, με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας, με την πραγματοποίηση Β2Β συναντήσεων με ταξιδιωτικούς πράκτορες, bloggers, tour operators, τουριστικούς δημοσιογράφους και άλλους επαγγελματίες, που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο από όλο τον κόσμο. Για την υλοποίηση του εν λόγω εγχειρήματος είναι απαραίτητο να ετοιμαστεί ένα θεματικό χαρτοφυλάκιο, το οποίο θα συμπεριλαμβάνει καταρχήν ψηφιακό οπτικοακουστικό υλικό, το οποίο θα αποτελέσει βασικό εργαλείο στην προσπάθεια προβολής του Δήμου Χανίων. Στο πλαίσιο αυτό, η δημιουργία πολλών αφηγηματικών και θεματικών videos μικρής διάρκειας, με σκοπό την δημιουργία awareness είναι επιτακτική, προκειμένου η πόλη των Χανίων να διαφημιστεί ως ένας από τους καλύτερους παραθαλάσσιους μητροπολιτικούς προορισμούς, που μπορεί να καλύψει τις επιθυμίες και του πιο απαιτητικού επισκέπτη, προσφέροντάς του ασφάλεια και ποιοτικές επιλογές».
H συγκεκριμένη δράση αποτελεί μέρος από τα 11 βασικά σημεία του προγράμματος τουριστικής προβολής για το 2022 που έχουν ως βασικούς στόχους την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την ανάπτυξη μορφών του θεματικού τουρισμού όπως ο αθλητικός και ο γαστρονομικός τουρισμός και την αύξηση της προσέλευσης τουριστών υψηλής ποιότητας.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε επίσης: Που άσκησε βέτο η Ρωσία – Ποιοι την στήριξαν
- Μείωση 3% στις τιμές του καλαθιού των Χριστουγέννων στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Νέο πρόγραμμα για την ενεργειακή αναβάθμιση στις δημοτικές επιχειρήσεις ύδρευσης και αποχέτευσης
- Γάζα: Η σκληρή πραγματικότητα δύο νήπια που τραυματίστηκαν από ισραηλινές βόμβες μετά τον εμβολιασμό τους
- Ρεκόρ πωλήσεων: Η αρχαιότερη πλάκα με τις Δέκα Εντολές δημοπρατήθηκε για 5 εκατ. δολάρια
- Χριστουγεννιάτικη προσφορά και αλληλεγγύη από το AEGEAN Santa Crew