ΔΕΔΔΗΕ: Ολοκλήρωση των εργασιών αποκατάστασης ζημιών – Επανηλεκτροδότηση με ΥΔΕ των παροχών που επλήγησαν από την πυρκαγιά

Οι εργασίες αποκατάστασης ζημιών στις περιοχές Βαρνάβα, Λίμνη Μαραθώνα, Καλέντζι, Γραμματικό, Σταμάτα, Πεντέλη, Βριλήσσια και Χαλάνδρι ολοκληρώνονται με εντατικούς ρυθμούς. Στην περιοχή Νταού Πεντέλης, όπου καταγράφονται οι περισσότερες ζημιές στο δίκτυο, αναμένεται η αποκατάσταση στις γραμμές μέσης τάσης αύριο, ακολουθούμενη από τον προγραμματισμό για την ηλεκτροδότηση των πελατών χαμηλής τάσης προς το τέλος της ημέρας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ, έως το τέλος της ημέρας θα έχει επανηλεκτροδοτηθεί το σύνολο των πελατών σε όλες τις πληγείσες περιοχές, εκτός από περίπου 800 περιπτώσεις. Ο οργανισμός διευκρίνισε ότι σε περιπτώσεις που απαιτείται επανασύνδεση σε εγκατάσταση που έχει καταστραφεί από πυρκαγιά, αυτή θα γίνεται μετά την υποβολή Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ), η οποία θα πρέπει προηγουμένως να εγκριθεί από τον ΔΕΔΔΗΕ.

Το τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, ενισχυμένο με συνεργεία από όλη τη χώρα, φτάνει συνολικά τους περίπου 400 εργαζόμενους, και συνεχίζει ακάματα τις εργασίες αποκατάστασης. Ο Διαχειριστής παρέχει επίσης οδηγίες για την ασφαλή επανηλεκτροδότηση των παροχών, τονίζοντας τα εξής:

Ολοκληρώνοντας τις εργασίες αποκατάστασης των ζημιών στο δίκτυο μέσης τάσης στις πληγείσες περιοχές από την καταστροφική πυρκαγιά, ο ΔΕΔΔΗΕ εντατικοποιεί τις προσπάθειές του για την αποκατάσταση της τροφοδότησης όλων των παροχών στη Χαμηλή Τάση. Προειδοποιεί όλους τους καταναλωτές των οποίων τα σπίτια ή τα καταστήματα έχουν υποστεί ζημιές να ελέγξουν προσεκτικά τη σωστή και ασφαλή λειτουργία των εσωτερικών ηλεκτρικών εγκαταστάσεών τους.

Για την ασφαλή επανηλεκτροδότηση όλων των κτισμάτων, είναι απαραίτητο να διασφαλιστεί η αρτιότητα των εσωτερικών εγκαταστάσεων καθώς και των σχετικών στοιχείων στον περιβάλλοντα χώρο (γραμμή πίνακα, μετρητής, γείωση). Ο έλεγχος είναι απολύτως αναγκαίος ώστε να διασφαλιστεί η ασφάλεια των κτιρίων, καθώς μια ανέλεγκτη ηλεκτρική εγκατάσταση μπορεί να προκαλέσει σοβαρούς κινδύνους για την ανθρώπινη ζωή, όπως ηλεκτροπληξία, πρόκληση πυρκαγιάς ή καταστροφές συσκευών.

Σε περιπτώσεις επανασύνδεσης σε εγκατάσταση που έχει πληγεί από πυρκαγιά, η διαδικασία θα εκτελείται μετά από την υποβολή Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) στην Εταιρία. Για περισσότερες πληροφορίες ή επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ, οι καταναλωτές μπορούν να καλέσουν δωρεάν στο 800 400 4000, 24 ώρες το 24ωρο.

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading