Οι τρόποι επικοινωνίας των καταναλωτών ρεύματος με τον ΔΕΔΔΗΕ, στις συνθήκες που διαμορφώνονται επί κορονοϊού, παρατέθηκαν από τον Διαχειριστή σε σχετική ενημερωτική ανακοίνωση.
Oι πελάτες θα μπορούν να επικοινωνήσουν όλο το 24ωρο με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 (ή στον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), ή εναλλακτικά, τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ, όπως αυτά είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της εταιρείας.
Αναφορικά με την υποβολή αιτήματος νέας σύνδεσης, ή άλλου αιτήματος σε υφιστάμενη παροχή, καθώς και για την αποστολή των εγγράφων σύνδεσης (πχ. ΥΔΕ – Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη κλπ.), οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των Περιοχών, οι οποίες είναι αναρτημένες στον ιστότοπο της Εταιρίας.
Για τις ελάχιστες υπηρεσίες που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη – όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και την υπογραφή Σύμβασης Σύνδεσης – ο ΔΕΔΔΗΕ θα δέχεται μόνον κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.
Δείτε ακόμη: Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων: Εξυπηρέτηση πελατών μέσω ραντεβού