Διαψεύδει το δημοσίευμα της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ η ΔΕΗ, η οποία τονίζει ότι δεν υπάρχει καμία παράταση χρόνου των λιγνιτικών μονάδων.
Αναλυτικά όσα αναφέρει:
Δεν υπάρχει καμία αλλαγή στο πλάνο απόσυρσης των λιγνιτικών μονάδων, όπως αυτό έχει παρουσιαστεί ήδη από τον Δεκέμβριο του 2019 και υλοποιείται κανονικά. Η απόφαση της Γεν. Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ για τις ώρες λειτουργίας των υφιστάμενων λιγνιτικών μονάδων αφορά σε ώρες που θα έχουν εξαντληθεί έως τον προγραμματισμένο χρόνο απόσυρσής τους.
Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα απόσυρσης των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ είναι το ακόλουθο:
2021: Καρδιά 3-4 (αποσύρθηκαν)
2022: Μεγαλόπολη 3, Άγ. Δημήτριος 1-4
2023: Άγ. Δημήτριος 5, Μελίτη 1, Μεγαλόπολη 4
2025: Πτολεμαΐδα 5 (μετατροπή σε Φ.Α.)
Δείτε επίσης: Λιάγκας για Χαϊκάλη: «Λέει ψέματα, τέλος» (vid)
- Έξαλλος ο Τραμπ με την απόφαση της Γερουσίας: «Προσέφεραν βοήθεια στο Ιράν, ενώ ήταν έτοιμο να καταρρεύσει»
- Αίθριος καιρός στη Θράκη, βροχές στη Μακεδονία
- Ανακαλύψτε τη Λίμνη Πλαστήρα με καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές για τουρίστες
- Αβραμόπουλος: Στη Βουλή η δικογραφία – «Πονοκέφαλος» στο Μαξίμου, ποιες οι κατηγορίες
- Θανατηφόρα επίθεση με drones στην Μπέλγκοροντ: Ένας νεκρός από ουκρανικά πλήγματα
![]()

