Δράσεις αναβάθμισης του ελληνικού σιδηροδρόμου: οι στρατηγικές του ΟΣΕ, Hellenic Train, ΓΑΙΑΟΣΕ και VTG

Δράσεις αναβάθμισης του ελληνικού σιδηροδρόμου: οι στρατηγικές του ΟΣΕ, Hellenic Train, ΓΑΙΑΟΣΕ και VTG

Στο πλαίσιο του ITC 2024 – 7ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών, ανακοινώθηκαν οι ενέργειες για τη βελτίωση των υπηρεσιών του ελληνικού σιδηροδρόμου από στελέχη του ΟΣΕ, της Hellenic Train, της ΓΑΙΑΟΣΕ και της VTG Rail Logistics Hellas.

Ο Παναγιώτης Τερεζάκης, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, εστίασε στην πρόοδο του έργου του νέου Προαστιακού Δυτικής Αττικής, που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης, και στα έργα που συντελούνται σε όλο το μήκος του βασικού σιδηροδρομικού άξονα.

Επιπλέον, ο κ. Τερεζάκης τόνισε ότι «όχι μόνο θα διευκολύνει περιοχές με πληθυσμό που απασχολείται σε βιομηχανίες της ευρύτερης περιοχής, αλλά κατά μήκος του οργανώνεται αυτή τη στιγμή ένας μεγάλος αριθμός logistics centers τα οποία θα εξυπηρετηθούν από το τρένο, ενώ παράλληλα θα μειωθεί ο φόρτος των βαρέων οχημάτων που κυκλοφορούν στον άξονα ΠΑΘΕ».

Ο Roberto Rinaudo, Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Train, ανέφερε ότι στόχος είναι η αύξηση της χωρητικότητας με περισσότερους συρμούς στο σιδηροδρομικό δίκτυο, ωστόσο για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να βελτιωθεί η ποιότητα του τροχαίου υλικού, η μέση ηλικία του οποίου ξεπερνά τα 20 έτη.

Ο Παναγιώτης Μπαλωμένος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ, παρουσίασε τις προτεραιότητες για την αξιοποίηση των ακινήτων της εταιρείας σε τριετή ορίζοντα, σημειώνοντας ότι η ΓΑΙΑΟΣΕ έχει στην κατοχή της 110.000 στρέμματα αδόμητης έκτασης κατά μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου.

Ο Στέλιος Αρχοντάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της VTG Rail Logistics Hellas, επεσήμανε την ανάγκη για ενίσχυση της χωρητικότητας του σιδηροδρομικού δικτύου και την ύπαρξη ικανού στόλου ενεργών και συντηρημένων βαγονιών, αναγνωρίζοντας ότι θα πρέπει να ληφθούν μέτρα για την ανάπτυξη της σιδηροδρομικής υποδομής.

©

Loading

Play