Δυσλειτουργία στο μετρό Θεσσαλονίκης: Αντίκτυποι και άμεσες ενέργειες της διαχειρίστριας εταιρείας

Δυσλειτουργία στο μετρό Θεσσαλονίκης: Αντίκτυποι και άμεσες ενέργειες της διαχειρίστριας εταιρείας

Δυσλειτουργία στο μετρό Θεσσαλονίκης: Ανακοινώσεις και αποκαταστάσεις της διαχειρίστριας εταιρείας. Καθυστέρηση παρατηρήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης στα δρομολόγια του μετρό Θεσσαλονίκης, όταν προέκυψε τεχνικό πρόβλημα στον σταθμό της Βενιζέλου. Το πρόβλημα που αφορά τις αυτόματες πόρτες, οι οποίες αποτρέπουν την πρόσβαση στις ράγες, προκάλεσε ακινητοποίηση των συρμών και στις δύο κατευθύνσεις. Ευτυχώς, το τεχνικό ζήτημα αποκαταστάθηκε μέσα σε διάστημα δέκα λεπτών, ελαχιστοποιώντας τις συνέπειες της καθυστέρησης.

Η διαχειρίστρια εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την κατάσταση. Όπως αναφέρει, γύρω στις 6 το απόγευμα, εντοπίστηκε πρόβλημα στις εσωτερικές πόρτες της αποβάθρας, και υπήρξε άμεση κινητοποίηση για την επίλυσή του. Η καθυστέρηση που σημειώθηκε στα δρομολόγια ήταν μικρής χρονικής διάρκειας, διαρκώντας μόλις δέκα λεπτά.

Ωστόσο, σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης, λίγη ώρα αργότερα σημειώθηκε νέα ακινητοποίηση των συρμών, με τους εργαζόμενους να ενημερώνουν το επιβατικό κοινό ότι οι συρμοί δεν διέρχονται από τις δύο κατευθύνσεις. Το πρόβλημα αυτό επιλύθηκε μετά από περίπου μισή ώρα.

Αξιοσημείωτο είναι ότι το μετρό Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει 13 σταθμούς και εκτείνεται σε 9,6 χλμ. γραμμής, εξοπλισμένο με 18 υπερ-αυτόματους συρμούς τελευταίας τεχνολογίας, οι οποίοι είναι πλήρως κλιματιζόμενοι και λειτουργούν με συνοδό, έχοντας χωρητικότητα 450 ατόμων.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play