Στο «Τρένο της Μεγάλης Φυγής» μια ολόκληρη χώρα. 12 λεπτά αρκούν για τη χώρα του ήλιου και της θάλασσας να σκοτώσει τα παιδιά της. 12 λεπτά σκότωσαν για φέτος την άνοιξη.
Ωρίμαζε το δυστύχημα των Τεμπών εδώ και καιρό. Και ήρθε ως αποτέλεσμα πλήθους παραλείψεων, ανικανότητας και αδράνειας.
Ως αποτέλεσμα του «Πάμε και όπου βγει». Μια ολόκληρη Ελλάδα συμπυκνωμένη σε μια φράση.
Έχουμε γεμίσει την Ελλάδα με χαροκαμενες μάνες. Δεν αιμορραγούμε, πια. Έχουμε στραγγίξει.
Και η συντεταγμένη επικοινωνιακή στρατηγική με μόνο στόχο να χωρέσει η εθνική πανωλεθρία μέσα στο «μεμονωμένο ανθρώπινο λάθος», προσβάλλει τους νεκρούς, τους τραυματίες, τους αγνοούμενους και τις οικογένειές τους. Είναι η υπέρτατη ύβρις.
Ο σταθμάρχης φταίει που δε λειτούργησαν τα συστήματα ασφαλείας. Ο σταθμάρχης φταίει που δε λειτούργησε η φωτοσήμανση. Ο σταθμάρχης φταίει που δε λειτούργησε η τηλεδιοίκηση.
Στις 15 Φεβρουαρίου 2023 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρέπεμψε την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για το καθεστώς λειτουργίας των σιδηροδρόμων. Τι έκανε, αλήθεια, για το θέμα ο σταθμάρχης της Λάρισας;
Η σύγκρουση των αμαξοστοιχιών ξεγύμνωσε το πολυδιαφημισμένο “επιτελικό” κράτος. Ένα επιτελικό κράτος, του οποίου οι πολίτες δεν θα καίγονται στις φωτιές, δεν θα πνίγονται στις βροχές και δεν θα αποκλείονται στα χιόνια.
Ένα κράτος που έβλεπε τα τρένα να περνούν σε άγονες γραμμές. Και τώρα κλαίει in situ.
Ακούσαμε εχθές από δημοσιογράφο ότι χάρη στο ατύχημα στα Τέμπη ίσως αποκτήσουμε ένα καινούριο υπέροχο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Αλλά μόλις τελειώσει η θλίψη θα ακολουθήσει η οργή.
Και οι μεσίστιες σημαίες στην Ευρωπαική Ένωση προσπαθώ να καταλάβω γιατί βρίσκονται εκεί.
Δείτε επίσης: Τραγωδία στα Τέμπη: Ουρές για αιμοδοσία στη Λάρισα παρά τη βροχή (ΦΩΤΟ)