Η «Ελληνική Σφολιάτα» είναι μία πετυχημένη επιχείρηση η οποία έχει από πίσω σκληρή δουλειά, διορατικότητα, έγκαιρες και σωστές αποφάσεις, με αποτέλεσμα να καταφέρνει να σημαδέψει με τη δραστηριότητά της το επιχειρηματικό γίγνεσθαι του τόπου μας.
Mπορεί το 2020 και 2021 να ήταν έτη που στιγματίστηκαν παγκόσμια από τα lockdowns, καθώς η πανδημία επέβαλε τις δικές της πρωτόγνωρες συνθήκες στη λειτουργία της οικονομίας και της επιχειρηματικότητας, ωστόσο στην Eλλάδα, κάποιες επιχειρήσεις επέδειξαν αξιοσημείωτα αντανακλαστικά στη νέα αρνητική πραγματικότητα.
Ο Τάσος Κωνσταντινίδης, ιδιοκτήτης της επιχείρησης κατεψυγμένης ζύμης «Ελληνική Σφολιάτα» με ιστορία 22 ετών στον χώρο, που διανέμει καθημερινά τα προϊόντα της σε 1.250 σημεία σε όλη την Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, μιλάει στο politic.gr για την επίδραση των ανατιμήσεων και μοιράζεται τα μυστικά της παραγωγής, που κάνουν τα προϊόντα τους να ξεχωρίζουν.
Φρέσκα, ποιοτικά προϊόντα κατεψυγμένης ζύμης από το 1998
Με έδρα στην περιοχή του Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, η «Ελληνική Σφολιάτα», με πρώτες ύλες από τοπικές φάρμες και παραγωγούς, δημιουργεί από το 1998, φρέσκα ποιοτικά προϊόντα κατεψυγμένης ζύμης με τα οποία «εξοπλίζει» καθημερινά, αρτοποιεία, ξενοδοχεία, παιδότοπους αλλά και κυλικεία πανεπιστημίων και σχολείων σε ολόκληρη τη χώρα, ενώ όπως αναφέρει ο κ. Κωνσταντινίδης «κάνουμε και μικρές εξαγωγές σε Κύπρο, Γερμανία και Βουλγαρία».
Αναφερόμενος στις ανατιμήσεις, ο ιδιοκτήτης της εταιρίας σημειώνει πως «έχουν αυξηθεί οι πρώτες ύλες και η ενέργεια και κατ’ επέκταση έχουμε αυξήσει τον τιμοκατάλογο κατά 10%, ενώ περιμένουμε να δούμε τι άλλες ανατιμήσεις θα γίνουν».
Όπως αναφέρει, τα «best seller» προϊόντα της «Ελληνικής Σφολιάτας» που ξεχωρίζουν οι καταναλωτές, είναι η κοτόπιτα, 1η κασερόπιτα, η χωριάτικη πίτα, η μπουγάτσα με κρέμα και το κρουασάν σοκολάτας.
Το μυστικό της γεύσης και της ποιότητας, είναι «το ανθρώπινο χέρι», καθώς η παραγωγή των προϊόντων δεν αποτελεί αποκλειστική δουλειά των μηχανημάτων, αλλά έναν συνδυασμό τεχνολογίας και ανθρώπινης επέμβασης. Εξάλλου, όπως ο κ. Κωνσταντινίδης τονίζει, «το χειροποίητο είναι πάντα πιο νόστιμο».
Δείτε φωτογραφίες των προϊόντων:
Δείτε επίσης:
- Επίθεση Μπλίνκεν στη Χαμάς για την απόρριψη της ανακωχής
- Η Ελλάδα το 2100: μειωμένος πληθυσμός σε σχέση με το 1950
- Κώστας Καραμανλής: Δριμύς επικριτής του Μητσοτάκη μέσω Καραμανλισμού
- Εκλογές ΗΠΑ: Η δυναμική των τρίτων υποψηφίων
- Προεδρικές εκλογές ΗΠΑ: Η πρώτη υποψηφιότητα του Ντόναλντ Τραμπ το 2016