Τα συνεχόμενα προβλήματα του σιδηροδρόμου επιδεινώνουν τη μετακίνηση του επιβατικού κοινού στην Ελλάδα. Είναι πλέον σαφές ότι η σιδηροδρομική υπηρεσία της Hellenic Train πλήττεται από πρωτοφανείς βλάβες, οι οποίες προκαλούν σοβαρές αναταραχές στα δρομολόγια και ταλαιπωρούν τους επιβάτες. Αν και το επιβατικό κοινό συνεχίζει να επιλέγει τον σιδηρόδρομο για τις μετακινήσεις του, τα προβλήματα είναι ολοένα και πιο συχνά και έντονα.
Τη Δευτέρα, γύρω στις 3:30 το απόγευμα, η αμαξοστοιχία 1551 που εκτελούσε το προαστιακό δρομολόγιο Χαλκίδα-Αθήνα, ακινητοποιήθηκε σε κοντινή απόσταση από τον σταθμό της Οινόης λόγω βλάβης στο ηλεκτρικό της σύστημα. Συγκεκριμένα, το παντογράφο του τρένου κόλλησε στα εναέρια ηλεκτροφόρα καλώδια, με αποτέλεσμα ένα βραχυκύκλωμα να διακόψει την κίνηση. Χρειάστηκε η παρέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για τον απεγκλωβισμό των 51 επιβατών, οι οποίοι μεταφέρθηκαν πεζοί στον σταθμό Οινόης και κατόπιν επιβιβάστηκαν σε λεωφορείο για να φτάσουν στον προορισμό τους.
Σύμφωνα με πηγές από την Hellenic Train, η αιτία της βλάβης εξετάζεται. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο επισημαίνουν ότι οι συνεχείς βλάβες οφείλονται κυρίως στην έλλειψη επαρκούς συντήρησης και την απουσία ανταλλακτικών. Παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες φορολογούμενοι καταβάλουν κάθε χρόνο 50 εκατομμύρια ευρώ για τη σιδηροδρομική υπηρεσία, η κατάσταση έχει αρχίσει να αποκτά χαρακτηριστικά θλιβερής καθημερινότητας.
Στη διάρκεια της ημέρας, σημειώθηκε και άλλο περιστατικό όταν η αμαξοστοιχία 1543 του προαστιακού συγκρούστηκε με φορτηγό. Ο οδηγός του φορτηγού, παραβιάζοντας τα προειδοποιητικά σήματα, προκάλεσε την σύγκρουση λίγο πριν από τον σταθμό της Αυλίδας, όμως κανείς από τους 45 επιβάτες δεν τραυματίστηκε.
Στο μετρό, αναστάτωση προκλήθηκε στον σταθμό Μέγαρο Μουσικής, όπου συρμός ακινητοποιήθηκε λόγω αδιαθεσίας επιβάτη, αναγκάζοντας την εκκένωση του σταθμού.
Πηγή περιεχομένου: in.gr