Το 1/3 στην χώρα μας οδηγεί αυτοκίνητο χωρίς να διαθέτει ενημερωμένο βιβλίο από το ΚΤΕΟ.
Χρόνιο πρόβλημα το ΚΤΕΟ για τα οχήματα στην Ελλάδα. Ο έλεγχος που υποχρεούνται οι οδηγοί να τελούν αρχικά στα τέσσερα έτη στα καινούργια και ανά δύο έτη στα τετραετή και έπειτα.
Οι οδηγοί φαίνεται πως δεν επιθυμούν να πληρώνουν τα χρήματα που χρειάζονται για το ΚΤΕΟ ή ξεχνούν. Ο έλεγχος όμως είναι υποχρεωτικός και στην περίπτωση που το βιβλίο του ΚΤΕΟ δεν είναι συμπληρωμένο ο οδηγός καλείται να πληρώσει πρόστιμο.
Είναι γνωστό πως πολλά αυτοκίνητα ειναι ακατάλληλα να κυκλοφορούν στο οδικό δίκτυο, όμως κανείς δεν περίμενε να φτάσουν τα δύο εκατομύρια στην Ελλάδα.
Το θέμα έγινε γνωστό μέσα από την εκπομπή της ΕΡΤ «Σαββατοκύριακο από τις 6» η οποία φιλοξένησε τον πρόεδρο του πανελληνίου συνδέσμου ιδιωτικών ΚΤΕΟ Κωνσταντίνο Βήκα και στον δημοσιογράφο Πάρι Ποντίκα. Τόνισε χαρακτηριστικά «Δυστυχώς στη χώρα μας παρατηρείται ένα διαχρονικό φαινόμενο από το 2007, εδώ και 16 χρόνια περίπου, όπου ένα πολύ μεγάλο ποσοστό κυκλοφορούντων οχημάτων παραμένει ανέλεγκτο. Το 2023, υπολογίζεται σε ένα μέγεθος περίπου 1.8 εκατομμυρίων οχημάτων».
Υπογραμμίζουμε είναι πολύ υψηλός και ανέρχεται στο 1/3 των ΙΧ στην Ελλάδα. Το ποσοστό είναι τρομακτικό αν σκεφτεί κανείς πόση επικυνδυνότητα υπάρχει στους δρόμους.
Παρακολουθήστε όσα είπε στο 0:33
Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Οδηγός έχασε τον έλεγχο και προσέκρουσε σε έξι οχήματα