Η Teleperformance δέχεται κατηγορίες για σκληρές συνθήκες εργασίας στην Ελλάδα, προκαλώντας ανησυχία. Η Teleperformance, ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους τηλεφωνικών κέντρων παγκοσμίως, βρίσκεται στο επίκεντρο σοβαρών καταγγελιών σχετικά με τις εργασιακές συνθήκες που επικρατούν στους χώρους της. Οι εργαζόμενοι κατηγορούν την εταιρεία για αντίποινα κατά των συνδικαλιστικών οργανώσεων, για συνεχόμενη παρακολούθηση του προσωπικού, καθώς και για άρνηση παροχής διαλειμμάτων για τουαλέτα. Εξαιτίας της άριστης επάρκειας των Ελλήνων εργαζομένων σε ξένες γλώσσες, οι υποστηρικτές πελατών μπορούν να συνδέονται άμεσα με τα τηλεφωνικά κέντρα της Teleperformance στην Ελλάδα. Με περίπου 12.000 εργαζόμενους, η εταιρεία εξυπηρετεί περισσότερες από 140 αγορές σε 43 γλώσσες και διαλέκτους, όπως επισημαίνει ο Guardian.
Ο Νίκος Σπυρέλης, πρόεδρος του συνδικάτου SETEP, τόνισε ότι η προσπάθεια του σωματείου να αναδείξει τα ζητήματα άρχισε το 2024, αντανακλώντας την αυξανόμενη πίεση και την έλλειψη αύξησης μισθών. Προβλήματα με τις συμβάσεις και την παρακολούθηση της παραγωγικότητας επισημαίνονται καθημερινά, οδηγώντας σε αυξανόμενη εργασιακή ανασφάλεια για τους υπαλλήλους. Οι εργαζόμενοι περιγράφουν ένα τοξικό κλίμα, με περιορισμούς στην κοινωνική ζωή και έντονες πιέσεις για την αύξηση της παραγωγικότητας, ενώ αναφέρουν και παραδείγματα απόλυσης για λόγους που σχετίζονται με την υγεία τους.
Το συνδικάτο έχει προγραμματίσει πολλές απεργίες προκειμένου να απαιτήσει καλύτερες συνθήκες εργασίας και υποστήριξη στους εργαζομένους, ενώ η Teleperformance κατηγορείται ότι αντιτίθεται σε κάθε προσπάθεια συνδικαλισμού.
Πηγή περιεχομένου: in.gr