Στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης και ενίσχυσης των υπηρεσιών υγείας, η ΗΔΙΚΑ (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Ιατρικής Καρτέλας) και η ΟΔΙΠΥ (Οργανισμός Διασφάλισης Ποιότητας Υπηρεσιών Υγείας) ανακοίνωσαν την έναρξη μιας στρατηγικής συνεργασίας με στόχο την αξιολόγηση, τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών υγείας.
Ερωτηματολόγια σε πολίτες αποστέλλει η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ), στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τον Οργανισμό Διασφάλισης της Ποιότητας στην Υγεία (ΟΔΙΠΥ) και τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας & Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).
Τα ερωτηματολόγια εντάσσονται στην έρευνα του ΟΔΙΠΥ που είναι σε εξέλιξη, για την αξιολόγηση των υπηρεσιών υγείας. Σε συνεργασία με τους γιατρούς στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, επιλέγονται οι πολίτες που θα συμμετάσχουν στην έρευνα.
Οι πολίτες θα λάβουν τα ερωτηματολόγια μέσω SMS ή/και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με πρόσφατη την προειδοποίηση του ΕΟΠΥΥ, για παραπλανητικά sms στα κινητά ασφαλισμένων, η ΗΔΙΚΑ ενημερώνει ότι σε αυτήν την περίπτωση τα sms είναι γνήσια και καλεί τους πολίτες να απαντήσουν στο ερωτηματολόγιο.
Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές του νέου έτους, αναμένεται να κατατεθεί το σχέδιο νόμου για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (ΠΦΥ), με στόχο να καταστεί αυτόνομος πυλώνας του ΕΣΥ, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας.
Δείτε επίσης: Σοκαριστικό τροχαίο στο Μεσολόγγι