Εθνική Αθηνών – Κορίνθου: Στον Εισαγγελέα ο οδηγός του βυτιοφόρου που τυλίχθηκε στις φλόγες

Εθνική Αθηνών – Κορίνθου: Στον Εισαγγελέα ο οδηγός του βυτιοφόρου που τυλίχθηκε στις φλόγες

Ενώπιον του Εισαγγελέα οδηγείται ο οδηγός του βυτιοφόρου το οποίο μετέφερε τόνους αερίου και τυλίχθηκε στις φλόγες στην εθνική Αθηνών – Κορίνθου. Ο οδηγός συνελήφθη στο πλαίσιο της διερεύνησης των αιτιών της πυρκαγιάς.

Η ταλαιπωρία που έζησαν χιλιάδες οδηγοί στην εθνική Αθηνών – Κορίνθου ήταν πολύωρη. Στις αιτιάσεις των οδηγών απάντησαν απο κοινού πυροσβεστική και αστυνομία που χαρακτηρίζουν κατανοητή και σεβαστή την αγανάκτηση των οδηγών αλλά τονίζουν πως μοναδικός και αδιαπραγμάτευτος γνώμονας των ενεργειών τους ήταν η ασφάλεια οδηγών και επιβαινόντων.

«Το βυτιοφόρο μετέφερε 7,2 τόνους υγραέριο και συγκεκριμένα μείγμα κίνησης για οχήματα, δηλαδή μετέφερε επικίνδυνο φορτίο. Η κατάσβεση της πυρκαγιάς ήταν άμεση, διαπιστώθηκε όμως διαφυγή του μίγματος του επικίνδυνου υλικού, γι αυτό και κρίθηκε απαραίτητη απαραίτητη η απομάκρυνση του φορτίου» ανέφερε ο κ. Βαθρακογιάννης μιλώντας στην εκπομπή «Συνδέσεις» δήλωσε στην ΕΡΤ ο Βασίλης Βαθρακογιάννης, εκπρόσωπος τύπου της Πυροσβεστικής.

Το χρονικό

Με μία εξαιρετικά λεπτή επέμβαση για να μην κινδυνεύσει κανείς, έγινε η μετάγγιση του υγροποιημένου αερίου απο το βυτιοφόρο που έπιασε φωτιά στην εθνική οδό Κορίνθου – Αθηνών. Το παραμικρό λάθος θα μπορούσε να οδηγήσει σε έκρηξη με ωστικό κύμα εκατοντάδων μέτρων.

Και στα δύο ρεύματα της Εθνικής Οδού Αθηνών Κορίνθου σχηματίστηκαν ουρές ατελείωτων χιλιομέτρων. Για λόγους ασφαλείας δεν μπορούσε να ανοίξει η εθνική προτού ολοκληρωθεί η διαδικασία. Άνδρες της τροχαίας και της πυροσβεστικής έδωσαν νερό σε ταλαιπωρημένους οδηγούς που βρίσκονται στο μποτιλιάρισμα.

Ώρα 6:30 το απόγευμα και η Εθνική Οδός – σε όλο της το μήκος – έχει μετατραπεί σε ένα απέραντο πάρκινγκ. Η κάμερα ΕΡΤ με τον οπερατέρ Ραφαήλ Μποφίλιο κατέγραψε καρέ – καρέ τις σχετικές εικόνες. Λίγο πριν τις 7:00 το απόγευμα το μποτιλιάρισμα έχει φτάσει στα διόδια του Σπαθοβουνίου στον αυτοκινητόδρομο του Μορέα. Η κατάσταση ήταν απελπιστική

Επτάμισι τόνους υγραερίου μετέφερε το βυτιοφόρο που πήρε φωτιά. Κατασβέστηκε άμεσα και οι Αρχές άφησαν το αέριο να διαφύγει αργά στην ατμόσφαιρα, υπό την επίβλεψη της Πυροσβεστικής.

Η επιχείρηση μετάγγισης του υγροποιημένου αερίου διήρκεσε σχεδόν τρεις ώρες και ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 20:30, όταν και άρθηκαν και οι τελευταίες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

Δείτε επίσης: 18 Αυγούστου 1917: Η μέρα που κάηκε η Θεσσαλονίκη και ξαναγεννήθηκε μέσα από τις στάχτες της

Loading