Εντύπωση προκαλεί μια καταγγελία από την Φθιώτιδα, την οποία φέρνει ο Εμπορικός και Βιοτεχνικός σύλλογος Σπερχειάδας με ανάρτηση του στα social media.
Σύμφωνα με αυτή, ένας επαγγελματίας της Φθιώτιδας δέχτηκε επίσκεψη εκπροσώπου του ΔΕΔΔΗΕ με σκοπό την διακοπή της σύνδεσης λόγω… απλήρωτου λογαριασμού ο οποίος όμως είχε πληρωθεί.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το lamianow.gr, ο Σύλλογος τονίζει πως όταν βρέθηκε το λάθος, ο ΔΕΔΔΗΕ το ξανασύνδεσε σε 10 λεπτά.
Διαβάστε την καταγγελία
«Σήμερα Τετάρτη 3/8 συνέβη ένα περιστατικό σε επαγγελματία μέλος του Συλλόγου μας που δεν θα μπορούσε να μείνει ασχολίαστο ή αναπάντητο.
Ο συνάδελφος σήμερα το πρωί ’’δέχτηκε’’ την επίσκεψη εκπροσώπου του ΔΕΔΔΗΕ με σκοπό τη διακοπή της σύνδεσης λόγω απλήρωτου λογαριασμού. Ο ‘’κύριος’’ που η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη δεν πτοήθηκε όταν ο συνάδελφος του είπε ότι ο λογαριασμός είναι πληρωμένος και του έδειξε την απόδειξη πληρωμής και τελικά έκοψε το ρεύμα του καταστήματος παρά τις εύλογες και δικαιολογημένες διαμαρτυρίες. Ο ΔΕΔΔΗΕ, προς τιμήν του, διέταξε την άμεση επανασύνδεση της σύνδεσης κάτι που έγινε μετά από 40 λεπτά.
Σε αυτή την δύσκολη συγκυρία που το κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων έχει εκτοξευτεί λόγω της υπερβολικής και άδικης αύξησης του ενεργειακού κόστους, εκτός όλων των άλλων, έρχεται να προστεθεί στις τόσες αγωνίες που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες – αυτοαπασχολούμενοι καθημερινά και ο φόβος της διακοπής ρεύματος.
Εμείς ως ΕΜΠΟΡΙΚΌΣ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΌΣ ΣΎΛΛΟΓΟΣ ΣΠΕΡΧΕΙΆΔΑΣ δηλώνουμε ότι τέτοιες συμπεριφορές, σαν τη σημερινή, δεν είναι σε καμία περίπτωση ανεκτές και δεν θα μένουν αναπάντητες και θέλουμε να γνωρίζουν όλοι οι συνάδελφοι μέλη ότι θα είμαστε στο πλευρό τους αν και όποτε μας χρειαστούν».
Δείτε επίσης: Φθιώτιδα: Βρέθηκε πτώμα σε προχωρημένη σήψη – Οι γείτονες ειδοποίησαν την ΕΛ.ΑΣ λόγω δυσοσμίας