Γ. Γραμματίδης: Δεν υπήρξε θέμα ασφαλείας για τον ΟΣΕ – Πρόταση αναστολής λειτουργίας για ολοκλήρωση έργων αποκατάστασης

Γ. Γραμματίδης: Δεν υπήρξε θέμα ασφαλείας για τον ΟΣΕ – Πρόταση αναστολής λειτουργίας για ολοκλήρωση έργων αποκατάστασης

 «Σε σχέση με το σημερινό ρεπορτάζ της εφημερίδας Τα Νέα και του εγκρίτου δημοσιογράφου Γιώργου Παπαχρήστου, που αναφέρεται σε Εμπιστευτικό Υπόμνημα που απέστειλα μόνον στο Γραφείο του Πρωθυπουργού, αισθάνομαι την ανάγκη να κάνω την εξής διευκρίνηση: Με το ανωτέρω σημείωμά μου πρότεινα διάφορα μέτρα για την βελτίωση της λειτουργίας του ΟΣΕ και των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών, μεταξύ των οποίων και την επί διετία τουλάχιστον αναστολή της λειτουργίας των επιβατικών συρμών, όχι για λόγους ασφαλείας, αλλά για να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης των ζημιών στην Θεσσαλία από τις θεομηνίες Daniel και Elias. Επίσης, για τα έργα εγκατάστασης των αυτόματων σιδηροδρομικών ισόπεδων διαβάσεων (ΑΣΙΔ) στη Βόρεια Ελλάδα, το Υπουργείο Μεταφορών επί Προεδρίας μου διέθεσε έκτακτο κονδύλι 25 εκατ. ευρώ» αναφέρει ο τέως πρόεδρος του ΟΣΕ Γιάννος Γραμματίδης, απαντώντας στο δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα» που φέρει τον τίτλο «Υπόμνημα σοκ σε Κυριάκο Μητσοτάκη – Σταματήστε όλα τα δρομολόγια».

   Όπως επισημαίνει ο κ. Γραμματίδης με το υπόμνημα: «Πρότεινα επίσης την εξαίρεση από το μέτρο της αναστολής των Προαστιακών Γραμμών, καθώς η αναστολή δεν θα ήταν απαραίτητη, αλλά και για κοινωνικούς λόγους. Η διακίνηση του επιβατικού κοινού θα μπορούσε να γίνει οδικώς με μέσα που θα διέθετε η Hellenic Train.» Εξαίρεσα μάλιστα τις εμπορικές μεταφορές που θα μπορούσαν να γίνονται τμηματικά επί μονής γραμμής, αφού η δεύτερη γραμμή θα ήταν υπό κατασκευή, για να μην προκληθούν ζημίες στην εθνική οικονομία και την επιχειρηματικότητα. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι μία τέτοια λύση θα ήταν ιδανική για τον ΟΣΕ, για τις εργοληπτικές εταιρείες, για την Hellenic Train, και για το επιβατικό κοινό, το οποίο θα παραδιδόταν ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο με πλήρη λειτουργία όλων των απαραίτητων ηλεκτρονικών συστημάτων.»

   Κλείνοντας την ανάρτησή του, ο τέως πρόεδρος του ΟΣΕ αναφέρει: «Τέλος, για την ασφάλεια της σιδηροδρομικής λειτουργίας: τόσο κατά την διάρκεια της Προεδρίας μου στον ΟΣΕ, όσο και μετά την ολοκλήρωση της μεταβατικής μου θητείας, επέμενα να πιστεύω ότι η ασφάλεια στη λειτουργία του σιδηροδρόμου είναι απόλυτη, βασισμένη σε πέντε υπερσύγχρονα Κέντρα Τηλεδιοίκησης και σε τέσσερα υπερσύγχρονα Κέντρα Ελέγχου Σηράγγων, πλήρως εξοπλισμένα με κάμερες τελευταίου τύπου.»

Loading

Play