Γ. Πατούλης: “Στόχος μας να γίνει η Αττική τουριστικός προορισμός 12 μήνες το χρόνο”

Γ. Πατούλης: “Στόχος μας να γίνει η Αττική τουριστικός προορισμός 12 μήνες το χρόνο”

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης σε άρθρο του που φιλοξενείται στο περιοδικό  Forbes της εφημερίδας «ΚΕΦΑΛΑΙΟ», αναλύει τη στρατηγική που σχεδίασε και υλοποιεί η Διοίκηση της Περιφέρειας – Το νέο σχέδιο έχει στόχο την τουριστική επανεκκίνηση της Αττικής στη μετά-covid εποχή αλλά και να γίνει ένας δημοφιλής προορισμός που θα προσελκύει επισκέπτες 12 μήνες το χρόνο.

Γ. Πατούλης: «Στόχος μας να γίνει η Αττική τουριστικός προορισμός 12 μήνες το χρόνο»

Άρθρο του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη στο περιοδικό Forbes της εφημερίδας «ΚΕΦΑΛΑΙΟ»

Τη στρατηγική που σχεδίασε και υλοποιεί η Διοίκηση της Περιφέρειας με στόχο να γίνει η τουριστική επανεκκίνηση της Αττικής στη μετά-covid εποχή αλλά και να γίνει ένας δημοφιλής προορισμός που θα προσελκύει επισκέπτες 12 μήνες το χρόνο, ανέπτυξε ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης σε άρθρο του που φιλοξενείται στο περιοδικό  Forbes της εφημερίδας «ΚΕΦΑΛΑΙΟ».

«Το μεγάλο μας στοίχημα είναι η ασφάλεια»

Ο κ. Πατούλης υπογραμμίζει, μεταξύ άλλων, πως ισχυρή βάση για να μπορέσει αυτός ο «ξεχωριστός» τόπος, να προσφέρει στους επισκέπτες του απεριόριστες και υψηλής ποιότητες επιλογές σε όλα τα επίπεδα, την ταυτότητα του ελκυστικού τουριστικού προορισμού , δώδεκα μήνες το χρόνο, είναι η ασφάλεια. «Πλέον για μας το μεγάλο στοίχημα είναι ένα: να καταστήσουμε την Αττική το καλοκαίρι που μας έρχεται, ασφαλή τουριστικό προορισμό» αναφέρει χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας πως απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη του στόχου είναι να θωρακιστεί υγειονομικά την Αττική. «Προσπάθεια που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη και αποδίδει μέχρι στιγμής άριστα αποτελέσματα», σημειώνει.

Παράλληλα τονίζει τη σημασία να δημιουργηθεί ένα ισχυρό brand, επαναπροσδιορίζοντας την τουριστική ταυτότητα όλης της Αττικής, αναδεικνύοντας την ως μια αιώνια μητρόπολη του κόσμου, με «βαριά» ιστορική κληρονομιά. Αλλά κι ως έναν σύγχρονο, κοσμοπολίτικο προορισμό, που μπορεί να καλύψει τις επιθυμίες και του πιο απαιτητικού επισκέπτη προσφέροντας του ασφάλεια , πολλές και ποιοτικές επιλογές , σε πολύ ανταγωνιστικό κόστος.

«Στον πυρήνα της πολιτικής μας η ενίσχυση του θεματικού τουρισμού»

Αναφερόμενος στην στρατηγική που εφαρμόζει η Περιφέρεια την τελευταία χρονιά, ο κ. Πατούλης υπογραμμίζει ότι αυτή προσαρμόστηκε στις προκλήσεις του Ψηφιακού Τουρισμού, αλλά και στις νέες επιλογές του τουριστικού κοινού, όπως αυτές διαμορφώνονται οδεύοντας προς την μετά-COVID εποχή και εκφράζει την αισιοδοξία του ότι το 2021 και κυρίως το 2022, θα δώσει την ευκαιρία στον τουρισμό μας να ζωντανέψει και στην Αττική να κερδίσει άξια την θέση της μεταξύ των πλέον δημοφιλών διεθνώς προορισμών.

Έμφαση, όπως ανέφερε δίνεται στην ενίσχυση του θεματικού τουρισμού, με στόχονα αξιοποιηθεί «το τουριστικό προϊόν μας ως εργαλείο μόνιμης οικονομικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης, που θα λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής ισχύος δημιουργώντας συνθήκες προόδου και ευημερίας για τους κατοίκους της».

«Βασικοί άξονες του σχεδιασμού της Περιφέρειας»

Στη συνέχεια ο κ. Πατούλης επισήμανε πως στόχος είναι να αξιοποιηθεί κάθε διαθέσιμο χρηματοδοτικό εργαλείο αλλά και να ενισχυθούν συνέργειες με ιδιώτες επενδυτές, που εμπιστεύονται το «προϊόν Αττική» και συνόψισε τους άξονες πάνω στους οποίους θα δομηθούν οι δράσεις της Περιφέρειας στους εξής:

Οι δράσεις μας εστιάζουν σε τρεις άξονες.

•Στην υλοποίηση έργων που ενισχύουν τον «πράσινο χαρακτήρα» της Αττικής και προωθούν ένα βιώσιμο και φιλικό προς το περιβάλλον μοντέλο ανάπτυξης.

• Στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς , αρχαίας και νεότερης,  υλοποιώντας εμβληματικά έργα, τα οποία προσδίδουν ιδιαίτερη υπεραξία στο πολιτιστικό κεφάλαιο, το τουριστικό προϊόν αλλά και στην οικονομία της Αττικής.

•Στην ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Περιφέρειας μας όσον αφορά τις φυσικές της ομορφιές. Η ανάδειξη αυτή περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή τουριστική καμπάνια, που προβάλλει αυτές τις ομορφιές. Αλλά και μεγάλα έργα και παρεμβάσεις για τη βελτίωση των υποδομών, των θαλάσσιων και οδικών μεταφορών, της αναδιαμόρφωσης των παραλιακών μετώπων, της βελτίωσης της προσβασιμότητας σε χώρους υψηλού τουριστικού ενδιαφέροντος.

« Ο τουρισμός Υγείας συγκριτικό πλεονέκτημα της Αττικής»

Στο άρθρο του ο Περιφερειάρχης εστίασε στην ανάγκη να ενισχυθεί ο τουρισμός Υγείας στην Αττική, σημειώνοντας πως αποτελεί το ισχυρό της πλεονέκτημα.

«Ως Περιφέρεια τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε αναπτύξει σημαντικές πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση αυτή, με σκοπό τη δημιουργία επενδυτικών ευκαιριών, την επαφή και τη δικτύωση ελληνικών και ξένων φορέων» ανέφερε και πρόσθεσε πως η Αττική έχει τις προϋποθέσεις ανάπτυξης του τουρισμού Υγείας καθώς διαθέτει:

• Ιατρικό προσωπικό πολύ υψηλού επιπέδου

•  Σύγχρονες και πιστοποιημένες υποδομές υγείας (ιδιωτικές και δημόσιες)

• Πολύ υψηλής ποιότητας ιατρικές υπηρεσίες σε πολύ ανταγωνιστικό κόστος

•  Άριστες ξενοδοχειακές υποδομές 

«Ο τουρισμός υγείας είναι ένα ισχυρό χαρτί στα χέρια μας, αφού μπορεί συνολικά να προσθέσει στο ΑΕΠ της χώρας περίπου 13,6 δις ευρώ και να δημιουργήσει 173.000 νέες θέσεις εργασίας  σε διάστημα πέντε  ετών» τονίζει ο Περιφερειάρχης και επισημαίνει: «Η Αττική μπορεί να είναι η μεγάλη κερδισμένη από την ανάπτυξη του τουρισμού υγείας ώστε να λειτουργήσει ο συγκεκριμένος τομέας ενισχυτικά,  στη συνολική προσπάθειά μας να καταστήσουμε την Αττική τουριστικό προορισμό δώδεκα μήνες το χρόνο, αφού η υγεία όπως όλοι γνωρίζουμε δεν έχει εποχικότητα»

Δείτε επίσης: Γ. Πατούλης: «Παραμένω φανατικός οπαδός της αυτοδιοίκησης, θα διεκδικήσω και δεύτερη θητεία »

Loading