Το hashtag της διαφημιστικής καμπάνιας έχει γίνει ήδη viral στο Twitter με χιλιάδες χρήστες να εγκωμιάζουν και να επικρίνουν
Μέσα σε ένα κλίμα κοινωνικής πίεσης και έντασης με φαινόμενα έμφυλης βίας να γνωστοποιούνται με καθημερινή συχνότητα, η κορυφαία εταιρεία περιποίησης μαλλιών δημιούργησε μια καμπάνια, η οποία για πολλούς είναι αμφιλλεγόμενη.
Στο διαφημιστικό σποτ που κυκλοφόρησε εμφανίζονται άτομα, τα οποία ανήκουν στην ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και φαίνεται να αντιμετωπίζουν διαφορετικά σήμερα την σεξουαλικότητά τους με την αυτοπεποίθηση που τους δίνουν τα προϊόντα της εταιρείας.
Στο βίντεο, αίσθηση προκαλεί η σκηνή φιλιού μεταξύ δύο γυναικών, η οποία από πολλούς χρήστες έχει πάρει σχόλια πανυγηρικά ενώ από άλλους επικριτικά.
Στο θέμα τοποθετήθηκε και η πολιτευτής της ΝΔ, Αφροδίτη Λατινοπούλου, με ένα αιχμηρό σχόλιο για την διαφημιστική καμπάνια.

Πως αντιδρούν οι χρήστες του Twitter
Δείτε επίσης: Η Microsoft εξαγοράζει την Activision Blizzar – Η μεγαλύτερη εξαγορά της ιστορίας
- Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας: Προτάσεις μείωσης προσωπικού και προϋπολογισμού λόγω αμερικανικής χρηματοδότησης
- Τέμπη: Ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ αναζητά απαντήσεις για την πυρόσφαιρα στον Δημόκριτο
- Σεισμός στην Μιανμάρ: Έλληνας κάτοικος Μπανγκόκ περιγράφει την τρόμαρα που βίωσε
- Συνεργάτες του Χάρη Δούκα: «Η εφαρμογή δύο μέτρων και δύο σταθμών είναι αδύνατη»
- Διαβάστε στο Βήμα της Κυριακής: Το ενεργειακό παιχνίδι στον 34ο παράλληλο