Hellenic Train: Στρατηγικές πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της σιδηροδρομικής ασφάλειας

Hellenic Train: Στρατηγικές πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της σιδηροδρομικής ασφάλειας

Σε σειρά δράσεων που αποσκοπούν στη βελτίωση της σιδηροδρομικής ασφάλειας και των υπηρεσιών της, προχωρά η Hellenic Train.

Όπως επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωσή της, «με έμφαση στην εκπαίδευση, την τεχνολογική αναβάθμιση και τη συνεργασία με αρμόδιους φορείς, η εταιρεία διατηρεί την ασφάλεια ως βασικό πυλώνα της στρατηγικής της».

Με τη συμβολή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, πραγματοποιείται εκπαίδευση στελεχών με θέμα «Σιδηροδρομική Ασφάλεια: Αρχές, Διαδικασίες, Συστήματα και Διερεύνηση – Διαχείριση Συμβάντων».

Η εταιρεία συμμετέχει επίσης σε εκπαιδεύσεις που διοργανώνονται από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Σιδηροδρόμων (ERA) και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καλύπτοντας θέματα όπως η διαχείριση της ασφάλειας με έμφαση στους ανθρώπινους και οργανωτικούς παράγοντες.

Στο πεδίο των συστημάτων επικοινωνίας, αναφέρει η Hellenic Train, έχει καταρτιστεί πρόγραμμα που περιλαμβάνει εκπαίδευση μηχανοδηγών για τη χρήση του συστήματος GSM-R και παρακολούθηση της τήρησης των πρωτοκόλλων επικοινωνίας μέσω δειγματοληπτικών ελέγχων και αξιολογήσεων.

Η Hellenic Train προχωρά επίσης στην αναβάθμιση των τεχνολογικών συστημάτων της. Έχει ολοκληρωθεί το 50% της ανάταξης των εποχούμενων συστημάτων Ευρωπαϊκού Συστήματος Ελέγχου Αμαξοστοιχιών (ETCS) του ενοικιασμένου στόλου, ενώ ο ιδιόκτητος στόλος ETR470 είναι εξοπλισμένος με σύγχρονα συστήματα ETCS και GSM-R.

Επιπλέον, η Hellenic Train προετοιμάζει δράσεις όπως η ενίσχυση του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας, με αυστηρότερους ελέγχους και επικαιροποίηση των κανονισμών κυκλοφορίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train, κ. Roberto Rinaudo, δήλωσε σχετικά: «Η ασφάλεια δεν είναι απλώς ένας στόχος, αλλά καθημερινή ευθύνη. Επενδύουμε σε εξειδικευμένη εκπαίδευση, σύγχρονα συστήματα και νέες μεθόδους λειτουργίας, με προτεραιότητα την προστασία επιβατών και προσωπικού».

Loading

Play
What do you like about this page?

0 / 400