Η αγορά από δεύτερο χέρι ήρθε για να μείνει, η συμβολή της πανδημίας του Covid-19

Η αγορά από δεύτερο χέρι ήρθε για να μείνει, η συμβολή της πανδημίας του Covid-19

Έρευνα της Vendora αποκαλύπτει πως οι αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων είναι πλέον κομμάτι της ζωής μας

Αθήνα, 10 Δεκεμβρίου 2020. Η Vendora, η μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα αγγελιών στην Ελλάδα, ανακοίνωσε σήμερα τα αποτελέσματα μεγάλης πανελλαδικής έρευνας σχετικά με τις τάσεις της Ελληνικής αγοράς μεταχειρισμένων το 2020.


Η ανακύκλωση και μεταπώληση αντικειμένων έχει μετατραπεί από μια τάση σε μια νέα πραγματικότητα. Η αγορά των μεταχειρισμένων αναμένεται να αναπτυχθεί ακόμη ταχύτερα τα επόμενα χρόνια, και οι άνθρωποι αρχίζουν πραγματικά να βλέπουν τα πολλαπλά οφέλη αυτής της ανάπτυξης. Σύμφωνα με την έρευνα της Vendora:

  • Σχεδόν ένας στους 5 Έλληνες αγοράζει κάτι μεταχειρισμένο κάθε μήνα, ενώ το 65% των ερωτηθέντων αγοράζουν μεταχειρισμένα προϊόντα τουλάχιστον ετησίως.
  • Η εξοικονόμηση χρημάτων εξακολουθεί να είναι ο κύριος λόγος που επιλέγουμε να αγοράσουμε μεταχειρισμένα προϊόντα, η ποικιλία και η μοναδικότητα των μεταχειρισμένων αντικειμένων καταλαμβάνει την 2 η θέση.
  • 9 στους 10 Έλληνες ισχυρίζονται πως σκοπεύουν να αγοράσουν κάτι μεταχειρισμένο τους επόμενους 12 μήνες, ενώ οι μισοί από αυτούς που δεν έχουν κάνει ποτέ κάποια αγορά μεταχειρισμένου λένε ότι μπορεί να δοκιμάσουν σύντομα. Η πανδημία του Covid-19 έχει επιφέρει αρνητικές επιπτώσεις τόσο στην παγκόσμια οικονομία όσο και στην εγχώρια, αλλά ταυτόχρονα έχει βοηθήσει την Ελλάδα να κάνει τεράστια άλματα στην ανάπτυξη της βιομηχανίας του ηλεκτρονικού εμπορίου. Υπήρξε μεγάλη διαφορά στους τύπους προϊόντων που εμπορεύθηκαν οι καταναλωτές στη Vendora, πριν και κατά το lockdown. Μεγάλη αύξηση παρουσιάστηκε στα αντικείμενα που μας κρατούν απασχολημένους στο σπίτι. Η κατηγορία ‘Υπολογιστές, Tablet και Περιφερειακά’ ήταν η πιο δημοφιλής κατηγορία, καθώς η ζήτηση για την κατηγορία αυτή υπερδιπλασιάστηκε. Η κατηγορία ‘Βιντεοπαιχνίδια & Κονσόλες’, επίσης αυξήθηκε σημαντικά, ακολουθούμενη από τα πιο «παραδοσιακά» αντικείμενα για δραστηριότητες εντός σπιτιού, όπως είδη γυμναστικής και μουσικά όργανα.
  • Τα αποτελέσματα της έρευνας επεσήμαναν επίσης ότι περισσότεροι Έλληνες πιστεύουν ότι η πανδημία τους έκανε να ψωνίζουν περισσότερο διαδικτυακά, ενώ μόνο το 15% των ερωτηθέντων δήλωσαν το αντίθετο. Επιπλέον, σχεδόν 7 στους 10 Έλληνες (67%) δήλωσαν ότι η πανδημία τους έκανε πιο ευαίσθητους στις τιμές των προϊόντων.
  • Ολόκληρη η έρευνα και τα αποτελέσματά της είναι διαθέσιμα εδώ: https://vendora.gr/mikres-
    aggelies-hellas-2020.html

Loading

Play