Η απαγόρευση του κινητού στα σχολεία: Αμφισβητούμενα οφέλη για την ψυχική υγεία

Η απαγόρευση του κινητού στα σχολεία: Αμφισβητούμενα οφέλη για την ψυχική υγεία

Η μελέτη δείχνει ότι η απαγόρευση των κινητών στα σχολεία δεν βελτιώνει σημαντικά την ψυχική υγεία των μαθητών. Η χρήση κινητών τηλεφώνων στα σχολεία είναι ένα ζήτημα που έχει ανακύψει στη δημόσια συζήτηση, με την πρόσφατη μελέτη να υπογραμμίζει ότι οι μαθητές που φοιτούν σε σχολεία με απαγόρευση των κινητών δεν παρουσιάζουν αναγκαστικά καλύτερη ψυχική υγεία ή ευημερία. Η συγκεκριμένη μελέτη, η οποία διεξήχθη από το Εθνικό Ινστιτούτο για την Έρευνα στην Υγεία και τη Φροντίδα της Βρετανίας, διαπίστωσε ότι η απαγόρευση των κινητών τηλεφώνων δεν είναι αρκετή για να αναιρέσει τις συνολικές αρνητικές επιδράσεις του κινητού στην υγεία των παιδιών.

Η έρευνα συμμετείχε 1.227 μαθητές από 30 βρετανικά σχολεία και καταδεικνύει ότι οι πολιτικές περιορισμού ή απαγόρευσης χρήσης κινητών δεν προσφέρουν ουσιαστικά οφέλη. Οι συμμετέχοντες παρείχαν πληροφορίες σχετικά με τη χρήση κινητού και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά δεν παρατηρήθηκαν διαφορές στην ψυχική υγεία ή στις ακαδημαϊκές επιδόσεις μεταξύ των μαθητών των σχολείων που υιοθέτησαν αυτές τις πολιτικές και εκείνων που τις απέφυγαν.

Αν και η απαγόρευση είχε μια μικρή επίδραση κατά τη διάρκεια των σχολικών ωρών, δεν οδήγησε σε σημαντική μείωση του συνολικού χρόνου χρήσης κινητού μέσα στην ημέρα. Η επικέντρωση στην απαγόρευση χρήσης κινητών στο σχολείο δεν αποτελεί τη λύση για την ψυχική και σωματική υγεία των μαθητών. Οι ερευνητές προτείνουν ότι η παρακολούθηση της χρήσης κινητών πρέπει να επεκταθεί σε όλες τις ώρες της ημέρας για να μπορέσει να υπάρξει θετική παρέμβαση στην υγεία των εφήβων.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play