Η Αττική ανακηρύσσεται χριστουγεννιάτικος προορισμός με τη στήριξη του Βρετανικού, Γερμανικού και Σουηδικού κοινού

Η Αττική ανακηρύσσεται χριστουγεννιάτικος προορισμός με τη στήριξη του Βρετανικού, Γερμανικού και Σουηδικού κοινού

«Επανασυστήνουμε την Αττική στις πιο δυναμικές τουριστικές αγορές της Ευρώπης», δηλώνει ο περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, με αφορμή την δυναμική τουριστική καμπάνια ενόψει των εορτών, η οποία «λανσάρεται» στη βρετανική, γερμανική και σουηδική αγορά, απευθύνοντας ανοιχτό κάλεσμα στους πολίτες τους να γνωρίσουν τη χριστουγεννιάτικη Αθήνα, ως έναν από τους ομορφότερους χριστουγεννιάτικους προορισμούς της Ευρώπης.

Η καμπάνια ξεκίνησε σήμερα (25 Νοεμβρίου) και θα διαρκέσει έως και τις 31 Δεκεμβρίου. Περιλαμβάνει σειρά διαφημιστικών σποτ στη βρετανική, γερμανική και σουηδική τηλεόραση, στο διαδίκτυο, αλλά και σε δημόσιους χώρους στις πρωτεύουσες και τις μεγάλες πόλεις αυτών των χωρών, όπως στο μετρό, σε μεγάλα εμπορικά κέντρα και σε ειδικά διαμορφωμένα σημεία, προβάλλοντας γιορτινές σκηνές και πλούσιες εικόνες της χριστουγεννιάτικης Αθήνας.

Όπως δήλωσε ο περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς: «Συνεχίζουμε τις στοχευμένες κινήσεις εξωστρέφειας, στέλνοντας παντού το μήνυμα ότι η Αττική είναι ένας ιδανικός προορισμός για κάθε εποχή του έτους και τους δώδεκα μήνες του χρόνου. Βασικός μας στόχος παραμένει η περαιτέρω αύξηση της επισκεψιμότητας, στο πλαίσιο πάντα ενός βιώσιμου και αειφόρου τουριστικού μοντέλου.»

Η κεντρική φιλοσοφία της καμπάνιας στηρίζεται στο γεγονός ότι μαγικά Χριστούγεννα ζουν και τα νότια της Ευρώπης, με την Αθήνα να προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες της που θα τους μείνει πραγματικά αξέχαστη.

Σημειώνεται πως η καμπάνια δεν «στοχεύει» τυχαία στα βόρεια της Ευρώπης, καθώς το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Σουηδία «ψηφίζουν» Ελλάδα ολοένα και περισσότερο, πέραν από την κλασική καλοκαιρινή περίοδο. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται τόσο από τις αφίξεις στα αεροδρόμια της χώρας, όσο και τις προκρατήσεις που έχουν «πάρει την ανιούσα».

Συγκεκριμένα, η Γερμανία συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία τουριστική αγορά με πάνω από 4,7 εκατομμύρια τουρίστες. Ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο με σχεδόν 4,6 εκατομμύρια τουρίστες, ενώ η Σουηδία κατατάχθηκε δεύτερη κορυφαία τουριστική αγορά, για το 2023, εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Loading