Όπως δήλωσε ο Κάλιντ Αλ Ζαρούνι Διευθυντής της Emirates για την Ελλάδα και την Αλβανία, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για το άμεσο μέλλον και εν όψει της θερινής περιόδου
«Με την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών, έχουμε παρατηρήσει πως έχει αυξηθεί η ζήτηση για τις υπηρεσίες μας μεταξύ Ελλάδας και ΗΠΑ. Ο αριθμός των κρατήσεων είναι αυξημένος και ελπίζουμε ότι θα συνεχίσει αυτή η ανοδική τάση, εφόσον τα σύνορα παραμείνουν ανοιχτά διεθνώς». Αυτό δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Κάλιντ Αλ Ζαρούνι Διευθυντής της Emirates για την Ελλάδα και την Αλβανία, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για το άμεσο μέλλον, καθώς η εταιρεία φαίνεται να δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στη χώρα μας, σε σχέση με τις ισχυρές προοπτικές που δημιουργούνται εν όψει και της θερινής περιόδου.
Ειδικότερα, σε σχέση με την εμπιστοσύνη που δείχνει η εταιρεία στην Ελλάδα, ο κ. Αλ Ζαρούνι αναφέρει χαρακτηριστικά: «Από τότε που επαναφέραμε τα δρομολόγια που συνδέουν την Αθήνα με το Ντουμπάι στις 15 Ιουλίου του 2020, μετά την αναστολή των πτήσεων το 2019 εξαιτίας της πανδημίας, συνεχίσαμε να είμαστε αφοσιωμένοι στην προσπάθειά μας να ενισχύσουμε την παρουσίας μας στην αγορά».
Όπως τονίζει: «Η Ελλάδα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του παγκόσμιου δικτύου της Emirates και ο στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να επενδύουμε στη μεταξύ μας συνεργασία». Και συνεχίζει: «Η ζήτηση κατέγραψε ανοδική πορεία το καλοκαίρι και συνέχισε να σημειώνει σταθερή αύξηση από τη χειμερινή περίοδο και μετά. Επανερχόμαστε, σταδιακά και με ασφάλεια, το δίκτυο δρομολογίων μας και αναπτύσσουμε τη στρατηγική μας με στόχο τη βελτιστοποίηση της παρουσίας μας σε σημαντικές αγορές για να υποστηρίξουμε την αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια, τόσο επαγγελματικά όσο και αναψυχής, καθώς και τους ταξιδιώτες που επισκέπτονται τους φίλους ή την οικογένειά τους. Σήμερα, η Emirates πετά σε περισσότερους από το 90% των προορισμών του δικτύου της που εξυπηρετούσε πριν την πανδημία, διασφαλίζοντας τη σύνδεση με μια σειρά σημαντικών αγορών από και προς και την Ελλάδα».
Σύμφωνα με τον κ. Αλ Ζαρούνι: «Οι προκλήσεις δεν είναι κάτι που συναντά για πρώτη φορά η αεροπορική βιομηχανία. Ωστόσο, πάντα υπερισχύαμε και -όπως και τώρα- η ζήτηση για αερομεταφορές επανέρχεται κάθε φορά πιο ισχυρή».
Σχέδια για νέους προορισμούς
Σύμφωνα με τον Διευθυντή της εταιρείας: «Παραμένουμε αφοσιωμένοι στην Ελλάδα και στόχος μας είναι να συμβάλλουμε θετικά από την πλευρά μας στην κοινωνία, την τοπική οικονομία και το περιβάλλον. Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε τη χωρητικότητά μας στην τοπική αγορά και να προσφέρουμε σε ταξιδιώτες από την Ελλάδα τη δυνατότητα να ταξιδεύουν με ακόμη περισσότερους προορισμούς που ανήκουν στο δίκτυό μας, μέσω του Ντουμπάι».
Όσον αφορά τη στρατηγική της εταιρείας για μηδενικές εκπομπές ρύπων, ο κ. Ζαρούνι ξεκαθαρίζει ότι: «Στην Emirates αναγνωρίζουμε την ευθύνη που μας αναλογεί όσον αφορά τη διατήρηση των πόρων του πλανήτη, γι’ αυτό και δεσμευόμαστε να ελαχιστοποιήσουμε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις σε όλο το φάσμα της δραστηριότητάς μας, ακόμα και της αλυσίδας εφοδιασμού. Έτσι, επικεντρώνουμε τις περιβαλλοντικές μας προσπάθειες στη μείωση των εκπομπών ρύπων, την υπεύθυνη κατανάλωση και την προστασία της άγριας ζωής και των οικοτόπων».
Όπως εξηγεί: «Η νέα γενιά αεροσκαφών Airbus A350 XWB, Boeing 787 και 777X, τα οποία έχουμε ήδη παραγγείλει, καθώς και ο υφιστάμενος στόλος Boeing 777, με μέσο όρο ηλικίας τα επτά έτη που είναι πολύ πιο χαμηλός από τον μέσο όρο βιομηχανίας, εξασφαλίζουν μεγαλύτερη απόδοση καυσίμων σε σχέση με τα πιο παλιά αεροσκάφη».
Επιπλέον, όπως έκανε γνωστό: «Η Emirates υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με τη GE Aviation για να αναπτύξει ένα πρόγραμμα σύμφωνα με το οποίο ένα Boeing 777-300ER της Emirates, που κινείται με GE90, θα πετάξει δοκιμαστικά κάνοντας χρήση 100% βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (Sustainable Aviation Fuel – SAF) μέχρι το τέλος της χρονιάς».
Σήμερα, σύμφωνα πάντα με τον κ. Αλ Ζαρούνι: «Η δοκιμαστική πτήση με 100% SAF έχει ιδιαίτερη σημασία τόσο για την Emirates όσο και για την GE Aviation, καθώς θα δείξει πώς τα εμπορικά αεροσκάφη, που χρησιμοποιούν καύσιμο τύπου jet από εναλλακτικές πηγές, μπορούν να μειώσουν το CO2 που εκπέμπουν σε σύγκριση με τα καύσιμα που έχουν βάση το πετρέλαιο, χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα στη λειτουργία τους».
Η Emirates ενισχύει τον στόλο της
Η Emirates αξιοποιεί πλήρως τον στόλο B777 που διαθέτει, καθώς και 58 A380. Αυτή τη στιγμή πετάει σε 27 πόλεις και αποκαθιστά σταδιακά το στόλο A380.
«Ως η μεγαλύτερη διεθνής αεροπορική εταιρεία, αναζητούμε διαρκώς ευκαιρίες με στόχο την περαιτέρω βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας», τονίζει ο διευθυντής της εταιρείας.
Όπως αναφέρει: «Πρόσφατα, παραλάβαμε το 123ο superjumbo jet Airbus A380, σηματοδοτώντας άλλο ένα ορόσημο στη σταθερή 21ετή δέσμευση της αεροπορικής εταιρείας στο πρόγραμμα. Το συγκεκριμένο A380, διαθέτει όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχει η Emirates, όπως τις First Class Private Suites, Shower Spa, το εξαιρετικά δημοφιλές Onboard Bar και τα πιο πρόσφατα συστήματα ψυχαγωγίας εν πτήσει. Η εμπειρία που προσφέρει το A380 είναι δημοφιλής μεταξύ των ταξιδιωτών για τις ευρύχωρες και άνετες καμπίνες του και η Emirates θα συνεχίσει να το αναπτύσσει σύμφωνα με τη σταδιακή επιστροφή της ζήτησης. Πέρυσι, παρουσιάσαμε επίσης μια νέα ταξιδιωτική επιλογή, την Premium Οικονομική καμπίνα, που είχε καλή ανταπόκριση από τους επιβάτες μας».
Μάλιστα, «κατά τη διάρκεια του Dubai Airshow 2021, ανακοινώσαμε ένα σημαντικό πρόγραμμα εκσυγχρονισμού διαθέτουν σύμφωνα με το οποίο 120 αεροσκάφη θα διαθέτουν πλέον την ανανεωμένη Premium Οικονομική καμπίνα, μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Η Emirates συνεχίζει να διατηρεί νεαρό στόλο με αεροσκάφη ηλικίας 7,3 ετών (88 μηνών), ένα νούμερο σημαντικά χαμηλότερο από τον μέσο όρο της βιομηχανίας, που αποτελείται από 146 αεροσκάφη Boeing και 113 αεροσκάφη A380 διπλού καταστρώματος (σύνολο 259 αεροσκάφη)».
Επιπροσθέτως, η Emirates SkyCargo, ηγέτης στην παγκόσμια βιομηχανία αερομεταφορών, ανακοίνωσε την εισαγωγή δύο νέων Boeing 777F στον στόλο της το 2022 και τη μετατροπή τεσσάρων επιβατικών αεροσκαφών Boeing 777-300ER σε φορτηγά μεταξύ 2023 και 2024.
Προς τα πού οδεύει η Emirates
Σύμφωνα με τον κ. Αλ Ζαρούνι: «Μέσω της τεχνολογίας και της ρομποτικής, αναμένουμε τη δημιουργία σύνθετων υλικών, εκτύπωση 4D και υλικά αυτοαποκατάστασης που θα κάνουν τα αεροσκάφη του μέλλοντος πιο γρήγορα, πιο ελαφριά και πιο δυνατά.
Η χρήση βιομετρικών στοιχείων, η ανάλυση δεδομένων και οι έξυπνες τεχνολογίες θα μεταμορφώσουν την εμπειρία των επιβατών, ενώ, στο αεροδρόμιο του μέλλοντος, αναμένουμε συστήματα ασφάλειας και τελωνειακού ελέγχου χωρίς καθυστερήσεις, καινοτομία στη μεταφορά και την αποθήκευση των αποσκευών, ηλεκτροκίνητη μεταφορά και έξυπνα συστήματα διαχείρισης απορριμμάτων.
Μέσα στο αεροσκάφος, φανταζόμαστε διαδραστικά παράθυρα, διαφορετικούς τύπους καμπίνας και περισσότερες επιλογές καθισμάτων».
Μέχρι τότε, επισημαίνει ο Διευθυντής: «Παραμένουμε αφοσιωμένοι στο να παρέχουμε στους επιβάτες μας ταξιδιωτικές εμπειρίες με περισσότερη ηρεμία και να παραμείνουμε ηγέτες του κλάδου σε ό,τι αφορά την προστασία της υγείας των πελατών μας, για να νιώθουν ασφάλεια και εμπιστοσύνη όταν αποφασίζουν να πετάξουν».
Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Έρχονται 16 νέα αεροπορικά δρομολόγια στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» το 2022
- Φως στο Τούνελ: Πρώτη και πάλι στις 20 Δεκεμβρίου
- Συνελήφθη 33χρονος στην περιοχή των Εξαρχείων για επίθεση σε γυναίκα
- Πώς διαμορφώθηκε η εικόνα του Άγιου Βασίλη με την κόκκινη στολή;
- Γαλλία: Η ανακοίνωση της σύνθεσης της νέας κυβέρνησης αναμένεται το βράδυ
- Ταϊπέι: 90χρονη με Πάρκινσον συμμετέχει σε διαγωνισμό άρσης βαρών, ενθαρρύνοντας την άθληση