Η Uber αντιμετωπίζει προκλήσεις στην κλιμάκωση της τεχνολογίας των αυτοοδηγούμενων οχημάτων, με σημαντικά εμπόδια να παραμένουν. Οι κατασκευαστές αυτοοδηγούμενων οχημάτων, όπως η Tesla και η Waymo, συνεχίζουν να αναπτύσσουν την τεχνολογία τους και να την καθιστούν πιο προσιτή στους επιβάτες σε ορισμένες αμερικανικές πόλεις. Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της Uber, Ντάρα Κοσροβσάχι, επισήμανε ότι η ανάπτυξη μεγάλων στόλων αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων αποδεικνύεται πολύ πιο απαιτητική για την εταιρεία. Η εμπορευματοποίηση της τεχνολογίας απαιτεί περισσότερη χρονική διάρκεια από ό,τι αναμενόταν, τόνισε ο Κοσροβσάχι.
Η Uber χρησιμοποιεί ήδη αυτοοδηγούμενα οχήματα στο Φοίνιξ μέσω συνεργασίας με την Waymo και προγραμματίζει να επεκτείνει το εγχείρημά της στην Ατλάντα και το Όστιν φέτος. Σε επιστολή προς τους επενδυτές, ο Κοσροβσάχι επεσήμανε ότι απομένουν σημαντικά στοιχεία που πρέπει να ενωθούν πριν η Uber μπορέσει να εφαρμόσει ευρέως την τεχνολογία αυτή.
Η Waymo υποστηρίζει ότι τα αυτοοδηγούμενα οχήματά της είναι πιο ασφαλή από τα συμβατικά, αλλά η κατηγορία αυτή πρέπει να επιδείξει σημαντική αύξηση ασφάλειας για να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού. Ο Κοσροβσάχι ανέφερε ότι η διαχείριση των μεγάλων στόλων αυτοκινήτων χωρίς οδηγό θα απαιτούσε επίσης υποδομές στάθμευσης και συντήρησης.
Ο ρόλος των οδηγών της Uber είναι επίσης καθοριστικός, καθώς οι ανεξάρτητοι εργολάβοι είναι υπεύθυνοι για πολλές από τις απαραίτητες διαδικασίες. Η διοίκηση της Uber αναγνωρίζει τις προκλήσεις που προκύπτουν από τους κανονισμούς ασφαλείας, οι οποίοι ποικίλλουν ανά πολιτεία. Ο Κοσροβσάχι υπογράμμισε ότι οι τιμές των αυτόνομων οχημάτων, οι οποίες μπορεί να φτάνουν τις εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια, πρέπει να μειωθούν προτού οι εταιρείες μπορούν να προχωρήσουν σε μαζικές αγορές.
Καθώς η Uber προχωρά στην ενσωμάτωσή της στη νέα αυτή τεχνολογία, ο CEO δήλωσε ότι δεν αναμένει την άμεση αντικατάσταση των εκατομμυρίων οδηγών της από τα αυτόνομα οχήματα μέσα στην επόμενη πενταετία.
Πηγή περιεχομένου: in.gr