Η εντυπωσιακή φωταγώγηση του Λευκού Πύργου και το ατελείωτο πάρτι που στήθηκε γύρω από αυτόν, φαίνεται πως έκαναν τη διαφορά την παραμονή της Πρωτοχρονιάς στη Θεσσαλονίκη. Η επιλογή του μνημείου-σύμβολο της πόλης για να αλλάξει ο χρόνος αποδείχθηκε κάτι παραπάνω από πετυχημένη και κέρδισε το «στοίχημα» που έβαλε ο δήμος Θεσσαλονίκης, κατακτώντας Έλληνες και ξένους επισκέπτες.
«Η Θεσσαλονίκη φέτος έκανε από τις καλύτερες αλλαγές έτους που είχαμε τα τελευταία χρόνια. Η Πρωτοχρονιά ξεπούλησε και είχαμε ιδιαίτερα υψηλή πληρότητα στις κρατήσεις των ξενοδοχείων. Ειδικότερα, στο κέντρο της πόλης η πληρότητα ξεπερνούσε το 90%», δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Ανδρέας Μανδρίνος, προσθέτοντας πως κινήθηκαν εξίσου δυναμικά και τα καταστήματα εστίασης.
Η αλλαγή του χρόνου για πρώτη φορά μεταφέρθηκε από την πλατεία Αριστοτέλους στο Λευκό Πύργο και το πλακόστρωτο της παραλίας γέμισε ασφυκτικά με κόσμο, κυρίως νέους ανθρώπους, που επί ώρες χόρεψαν και γλέντησαν με την ηλεκτρονική μουσική από τις κονσόλες των djs. Οι αμέτρητες φωτογραφίες και τα videos που τραβήχτηκαν από τα κινητά τηλέφωνα έκαναν γρήγορα τη Θεσσαλονίκη viral και οι εικόνες «ταξίδεψαν» μέσω των social media.
«Οτιδήποτε καινούργιο προσθέτεις στις ήδη υπάρχουσες εκδηλώσεις και το οποίο είναι προσεκτικά δομημένο είναι όφελος για την πόλη», εξηγεί ο κ. Μανδρίνος αναφερόμενος στις πρωτοχρονιάτικες εκδηλώσεις που επιμελήθηκε ο δήμος.
Όπως φαίνεται, όμως, τους Έλληνες και τους ξένους επισκέπτες, εκτός από τον εορταστικό διάκοσμο της πόλης, τους κέρδισε και η λειτουργία της βασικής γραμμής του Μετρό. «Το Μετρό είναι ένα όπλο για τον τουρισμό. Αρκετοί πελάτες των ξενοδοχείων μας ρωτούσαν ποιος είναι ο κοντινότερος σταθμός για να μπορέσουν να μετακινηθούν», προσθέτει ο κ. Μανδρίνος.
Μετά την Πρωτοχρονιά, ιδιαίτερα καλό προμηνύεται και το τριήμερο των Θεοφανείων για τον τουρισμό στη Θεσσαλονίκη. Οι προκρατήσεις στα ξενοδοχεία είναι ήδη αυξημένες με τους περισσότερους επισκέπτες να προέρχονται από τα Βαλκάνια και την Τουρκία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ