Xαρακτήρισε το περιστατικό «μεμονωμένο»
Ο ιδιοκτήτης του beach bar στη Ρόδο, που έχει βρεθεί στο επίκεντρο της προσοχής τελευταία λόγω των εικόνων που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο, εξέφρασε την αιτία για την απόφαση του εργαζόμενου να μπει στη θάλασσα και εξυπηρετήσει τους πελάτες.
Ο ίδιος χαρακτήρισε το περιστατικό ως “μεμονωμένο”, απορρίπτοντας την ιδέα ότι αποτελεί συνηθισμένη πρακτική. Αυτή η δήλωση έρχεται μετά από τις διπλές παρεμβάσεις της κυβέρνησης, που αντέδρασαν στο περιστατικό και τις εικόνες που δημοσιεύθηκαν, θεωρώντας το ως ένα απομονωμένο περιστατικό.
«Είμαι επιχειρηματίας 27 χρόνια ποτέ δεν είχα καταγγελία όλοι ζητούν να έρθουν να δουλέψουν στα μαγαζιά μου. Είναι δυνατόν να κάνει κάτι τέτοιο με το ζόρι ο εργαζόμενος; 5 χρόνια είναι εργαζόμενός μου. Είναι ένα μεμονωμένο γεγονός και το έκανε αυτό για να πάρει τα τυχερά του. Το παιδί αυτό παίρνει 3.000 ευρώ τον μήνα και αν ο πελάτης τού έταξε γερό πουρμπουάρ, μπήκε για να το πάρει. Η στολή αυτή είναι αδιάβροχη αλλά γνωρίζω ότι το βίντεο το δημοσίευσε ψεύτικο προφίλ ανταγωνιστή που ήθελα να μου κάνει κακό και να στιγματιστεί η επιχείρησή μου», είπε αρχικά στο OPEN και συνέχισε:
«Ήρθαν 10 επιθεωρητές και τα βρήκαν όλα νόμιμα. Όσο για τα τραπεζάκια, μπαίνουν και βγαίνουν, δεν είναι κατάχρηση. Ρώτησαν οι επιθεωρητές τους εργαζόμενους αν τους αναγκάζω να μπαίνουν στη θάλασσα και εκείνοι τούς είπαν πως το κάνουν για καλύτερο πουρμπουάρ. Δεν θέλω να κάνω άλλη δήλωση αλλά και ο εργαζόμενός μου τα ίδια θα σας πει».
Δείτε επίσης: Ρόδος: Ο σερβιτόρος υποστηρίζει πως δεν έχει κανένα πρόβλημα με αυτού του είδους το σερβίρισμα