Ημερίδα στο Αργοστόλι: Παιδεία στα Μέσα και οι Προκλήσεις της Ψηφιακής Εποχής

Ημερίδα στο Αργοστόλι: Παιδεία στα Μέσα και οι Προκλήσεις της Ψηφιακής Εποχής

Ημερίδα με θέμα «Παιδεία στα Μέσα» συνδιοργάνωσαν η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης της Προεδρίας της Κυβέρνησης και το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου στο Αργοστόλι Κεφαλονιάς.

Στον χαιρετισμό του, ο Γενικός Γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, Δρ. Δημήτρης Γαλαμάτης, αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία της Γενικής Γραμματείας, δηλώνοντας ότι «θέλουμε να μπορέσουμε να θωρακίσουμε την κοινωνία, εκπαιδεύοντάς την, όχι μόνο απέναντι στις προκλήσεις, στα προβλήματα και στις απειλές, αλλά κυρίως στο κομμάτι της πρόληψης, μέσα από την εκπαίδευση».

Αργότερα, στην ομιλία του, ο κ. Γαλαμάτης τόνισε ότι «σε αυτή την επέλαση του ψηφιακού κόσμου δεν πρέπει να δείχνουμε μια αμυντική στάση, να φοβόμαστε και να θεωρούμε ότι θα μας ξεπεράσει η τεχνολογία», προσθέτοντας ότι «όπως οι άνθρωποι καθοδηγούν τις εξελίξεις, έτσι και οι άνθρωποι είναι αυτοί που μπορούν να βάλουν τους αρμούς πάνω στους οποίους θα κινηθεί αυτό το νέο μοντέλο».

Ο πρύτανης του Ιονίου Πανεπιστημίου, Ανδρέας Φλώρος, υπογράμμισε τη σημασία της ηθικής και δεοντολογίας στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, αναφέροντας ότι οι σχετικοί κώδικες πρέπει συνεχώς να επικαιροποιούνται.

Ο Βασίλειος Μπερτάνος, νέος Προϊστάμενος της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, επισήμανε ότι «το διαδίκτυο, ωστόσο, δεν είναι κακό από μόνο του. Χρειάζεται κανόνες και εποπτεία», ενισχύοντας την ανάγκη για προστασία από κακόβουλα λογισμικά.

Ο Κυριάκος Κορτέσης, Πρόεδρος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Πελοποννήσου – Ηπείρων – Νήσων, ανέφερε ότι «έχουμε αφήσει την ενημέρωση σε χέρια ανθρώπων που δεν έχουν καμία σχέση με αυτήν», τονίζοντας την ανάγκη αναγνώρισης της παραπληροφόρησης.

Στην ημερίδα, οι φοιτητές και φοιτήτριες του Τμήματος είχαν την ευκαιρία να εξασκηθούν στην παραγωγή οπτικοακουστικού περιεχομένου με την καθοδήγηση του Γιάννη Ανδριώτη, δημοσιογράφου της ΕΡΤ.

Loading

Play