Η απάντηση της αεροπορικής εταιρείας μέσω Twitter.
Σύμφωνα με την καταγγελία που έγραψε χρήστης στο Twitter , το αεροσκάφος είχε προσγειωθεί 55 λεπτά και για 45 «περιμένουμε High Low όχημα να μας πάρει γιατί είμαι με τον γιο μου με αναπηρικό».
Όπως αναφέρει, πρόκειται για την τρίτη φορά που γίνεται «το ίδιο λάθος» και δεν εστάλη σήμα από την αεροπορική στην Goldair. «Ούτε μια φορά από τις τελευταίες 4 με τον Δημήτρη χωρίς σοβαρά προβλήματα», αναφέρει.
Αγαπητή @aegeanairlines βρίσκομαι εντός αεροπλάνου σας που έχει προσγειωθεί 55' και έχουν ανοίξει οι πόρτες 45' και ακόμα περιμένουμε High Low όχημα να μας πάρει γιατί είμαι με τον γιο μου με αναπηρικό ♿. Συγχαρητήρια στην εταιρία σας που για τρίτη φορά κάνει το ίδιο λάθος και… pic.twitter.com/12qYRJaBBy
— 𝕁𝕊𝕨𝕖𝕖𝕥𝔾ℝ 🇮🇱 🇺🇦🇬🇷🇳🇴 (@JSweetGR) May 6, 2024
«Παρεμπιπτόντως είναι η τρίτη πτήση επιστροφής το 2024, προηγούμενες από Βουκουρέστι και Λευκωσία, που δεν έχει σαπούνι στην τουαλέτα. Το ίδιο και στο τέλος του 2023 από Παρίσι. Θα ήταν ακριβό φαίνεται το σαπούνι και κάνετε οικονομία… Έχει ντραπεί και η ντροπή με τα χάλια σας καθώς χειροτερεύει η ποιότητα στο servis όλο και περισσότερο», προσθέτει ο χρήστης.
«Αλλά ευτυχώς έχετε βραβείο για την καλύτερη περιφερειακή εταιρεία στην Ευρώπη… Όχι για όλους τους επιβάτες σας αλλά για κάποιους που δεν σας είναι “βάρος”; είναι “κανονικοί”; Γιατί για όλους δεν είναι», καταλήγει στην ανάρτηση.
Η απάντηση της Aegean Airlines στον χρήστη μέσω Twitter:
«Είμαστε εδώ να δούμε μαζί τι έχει γίνει αυτή τη φορά, αλλά και τις προηγούμενες που αναφέρεις αν κάτι δεν πήγε καλά . Πράγματι, βάσει διαδικασίας για λόγους ασφαλείας και άνεσης οι επιβάτες με αμαξίδιο αποβιβάζονται αφού έχουν αποβιβαστεί οι υπόλοιποι. Στείλε μας αν θες στοιχεία της κράτησης σας σε DM να δούμε τι έχει γίνει και να βοηθήσουμε με οποίο τρόπο μπορούμε».