(EUROKINISSI)

Κίνηση τώρα: Μεγάλο μποτιλιάρισμα στον Κηφισό λόγω της απεργίας των ΜΜΜ

Το «χειρόφρενο» σε λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό και τραμ προκάλεσε κυκλοφορικό κομφούζιο στους δρόμους της Αθήνας – Με χαμηλές ταχύτητες κινούνται σε Κηφισό, Μεσογείων και κέντρο

Αρκετά αυξημένη είναι από νωρίς σήμερα το πρωί η κίνηση στους δρόμους, εξαιτίας της 24ωρης απεργίας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Ειδικότερα, οι εργαζόμενοι σε μετρό, λεωφορεία, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τραμ και τρόλεϊ, απεργούν έπειτα από απόφαση του Εργατικού Κέντρου Αθήνας για την ψήφιση του νομοσχεδίου του υπουργείου Οικονομικών, για τους εργαζόμενους στις πρώην ΔΕΚΟ.

Πού εντοπίζονται τα προβλήματα


Σύμφωνα με την τροχαία Αττικής, η κίνηση είναι αυτή την ώρα αυξημένη στα εξής σημεία:

  • Αθηνών-Κορίνθου/Λ. Αθηνών (έξοδος) – Από Δαφνί έως Διυλιστήρια
  • Αθηνών-Λαμίας(Λ. Αθηνών έως κόμβος Καλυφτάκη – έξοδος) ΑΠΟ ΚΤΕΛ ΕΩΣ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ
  • Αθηνών-Λαμίας(κόμβος Καλυφτάκη έως Λ. Αθηνών – είσοδος) ΑΠΟ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΕΩΣ ΚΤΕΛ
  • Αλεξάνδρας – Άνοδος
  • Κατεχάκη (ρεύμα προς Αθήνα)
  • Λ. Κηφισίας (κάθοδος)
  • Βασ. Σοφίας (κάθοδος)
  • Βασ. Κωνσταντίνου
  • Λ. Συγγρού (άνοδος)
  • Αχιλλέως /Μάρνη
  • Πειραιώς
  • Λιμάνι Πειραιά

Δείτε εδώ σε πραγματικό χρόνο την κίνηση στους δρόμους.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η απόφαση για την απεργία ελήφθη σε έκτακτη συνεδρίαση του ΕΚΑ, καθώς, όπως επισημαίνεται, με το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών εισάγονται διατάξεις με τις οποίες:

·         Κατακρημνίζεται το εργασιακό καθεστώς των εργαζομένων στις Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς με την εισαγωγή ρυθμίσεων που οδηγούν σε εργαζόμενους δύο ταχυτήτων.

·         Ακυρώνονται οι επιχειρησιακές Σ.Σ.Ε. και οι Κανονισμοί Εργασίας για τους νεοπροσλαμβανόμενους.

·         Ανοίγει η πόρτα για ενοικιαζόμενους εργαζόμενους και στις Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς.

·         Καταργείται ή πλήρης απασχόληση και η απασχόληση αορίστου χρόνου με τη δυνατότητα πρόσληψης εκτάκτων υπαλλήλων και μάλιστα όχι σε υποστηρικτικά συστήματα, αλλά και σε βασικές ειδικότητες, όπως οδηγοί ή τεχνίτες στις επιχειρήσεις δημοσίων μεταφορών.

·         Εκμηδενίζεται ο ρόλος του ΑΣΕΠ στο σύστημα προσλήψεων σε τυπικό έλεγχο λίγων ημερών που δεν θα ολοκληρώνεται ποτέ, δίνοντας τη δυνατότητα σε επιτροπές των ίδιων των εταιρειών να καθορίζουν τον τρόπο επιλογής προσωπικού εισάγοντας πλέον και την έωλη διαδικασία της προσωπικής συνέντευξης.

·          Φαλκιδεύεται η δυνατότητα των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ και τις θυγατρικές του να υπάγονται στο σύστημα κινητικότητας του Ν. 4440/2016.

Για τους λόγους αυτούς το ΕΚΑ ζητά την άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου, τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα όλων των Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών, την άμεση υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας στις Δημόσιες Επιχειρήσεις στις οποίες δεν έχουν υπογραφεί, την κάλυψη των κενών θέσεων εργασίας με την πρόσληψη προσωπικού αορίστου χρόνου πλήρους απασχόλησης, με την ουσιαστική εποπτεία του ΑΣΕΠ και την επαναφορά της δυνατότητας των κοινωνικών εταίρων (οργανώσεων εργαζομένων και διοικήσεων ΔΕΚΟ) να συμφωνούν μισθολογικούς και μη όρους με Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.

Δείτε επίσης: Ρεύμα: Αυτά είναι τα τιμολόγια για τον Οκτώβριο – Στις 09:30 οι ανακοινώσεις επιδότησης από τον Σκρέκα