Ο Κώστας Πελετίδης, δήμαρχος Πατρέων μίλησε για το καρναβάλι της πόλης και είπε πως αν και η Πάτρα είναι έτοιμη να το υποδεχθεί, προέχει η υγεία
Μιλώντας στην εκπομπή «Τι Λες Τώρα!» είπε χαρακτηριστικά: «Τα θέματα της υγείας μάς ενδιαφέρουν πάρα πολύ. Το καρναβάλι προετοιμάζεται ολόκληρο τον χρόνο, δε γίνεται το τελευταίο χρονικό διάστημα. Αν έχουμε την έγκριση, είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε και να κάνουμε το καρναβάλι».
Τόνισε επίσης πως η εικόνα των νοσοκομείων δε συνιστά ένα καρναβάλι με τις συνθήκες προ πανδημίας.
«Αν τα πράγματα δεν είναι καλά υγειονομικά και δεν μπορείς να το κάνεις, δε θα το κάνεις. Προέχει η υγεία μας και να τηρηθούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα».
- Σκηνές από το παρασκήνιο των παραιτήσεων στο κόμμα Καρυστιανού: Η κόντρα με Γρατσία
- Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης δεν είναι ιδιοκτησία κανενός
- Δημοσκόπηση: Η ΕΛΑΣ πλησιάζει τη ΝΔ με διαφορά 6,9 μονάδων, το ΠΑΣΟΚ τέταρτο
- Δίκη Τέμπη: Αναβάθμιση κατηγοριών σε ανθρωποκτονία με δόλο για 35 κατηγορουμένους
- Καλοκαίρι και θερμική απειλή: Ο νέος κλιματικός χάρτης αλλάζει την υγεία και την οικονομία μας
![]()

