Κυριάκος Πιερρακάκης: Στρατηγική εξορθολογισμού τμημάτων για βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας

Κυριάκος Πιερρακάκης: Στρατηγική εξορθολογισμού τμημάτων για βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας

Απαντώντας στους εκπαιδευτικούς που διαμαρτυρήθηκαν νωρίτερα σήμερα έξω από το υπουργείο Παιδείας, ο υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης ανέφερε σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του Alpha ότι το υπουργείο προχωρά σε εξορθολογισμό του αριθμού τμημάτων, μια διαδικασία που χαρακτήρισε «απολύτως αναγκαία» και η οποία σχετίζεται με το 2% περίπου του συνολικού αριθμού τμημάτων στην ελληνική επικράτεια.

«Προχωρούμε σε εξορθολογισμό τμημάτων για να πετύχουμε καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα», τόνισε ο υπουργός, κάνοντας ειδική αναφορά στον ελληνικό μέσο όρο μαθητών ανά εκπαιδευτικό, ο οποίος είναι χαμηλότερος σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό (8,2 μαθητές ανά εκπαιδευτικό στην Ελλάδα).

Επανέλαβε ότι εξετάζουν το θέμα από εκπαιδευτική σκοπιά για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων. Παράλληλα, υπενθύμισε ότι ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία διορισμού 10.000 μόνιμων εκπαιδευτικών, εκφράζοντας την αισιοδοξία του ότι οι προσλήψεις αναπληρωτών θα μειωθούν.

Σχετικά με τη χρήση κινητών τηλεφώνων στα σχολεία, ο υπουργός τόνισε: «Άλλο η τεχνολογία που εισάγεται στα σχολεία με τους διαδραστικούς πίνακες και το ψηφιακό φροντιστήριο και άλλο η χρήση κινητού τηλεφώνου».

Δηλώνοντας ότι δεν πρόκειται για αυστηροποίηση, αλλά για τον καθορισμό ενός «συγκεκριμένου πλαισίου συνεπειών», ανέφερε ότι «κάθε ενέργεια θα πρέπει να είναι συνδεδεμένη με τη συνέπεια της» και πρόσθεσε: «Δίνουμε εργαλεία στους εκπαιδευτικούς για να διευκολυνθεί η δουλειά τους».

Τέλος, ανακοίνωσε νέες αλλαγές σχετικά με τα μαθήματα κοινωνικού προσανατολισμού που θα ισχύσουν από την επόμενη σχολική χρονιά.

©

Loading