Ο κριτικός κινηματογράφου Άκης Καπράνος, με την κινηματογραφική λέσχη Midnight Express που έχει δημιουργήσει διοργανώνει μεταμεσονύχτιες προβολές σε διάφορους κινηματογράφους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, θέλοντας να αναβιώσει την όλη εμπειρία.
Σε μια από αυτές τις προβολές, αναφέρθηκε και στα Τέμπη, ενώ αρχικά προσπάθησε να «κλείσει» μια κινητή μονάδα αιμοδοσίας έξω από το Σινεάκ. Ο κ. Καπράνος ήρθε σε επαφή με το Νίκο Τσουρίδη ο οποίος όπως του συστήθηκε «εκπαίδευσα τους δυο μηχανοδηγούς που σκοτώθηκαν στα Τέμπη», για να εκφράσει κατόπιν τη δική του άποψη για τις ευθύνες που πρέπει να αποδωθούν.
Όπως έγραψε ο Άκης Καπράνος:
«Καλησπέρα.
Το βράδυ που μας πέρασε, έγινε αυτό.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Όπως είπα και στην ανακοίνωση, όπως ακούστηκε και στον πρόλογο, προσπαθούσα αρκετές μέρες να “κλείσω” μια κινητή μονάδα αιμοδοσίας έξω από το Σινεάκ για την προβολή μας, θεωρώντας πως όλοι μας θα θέλαμε να βοηθήσουμε, αλλά αυτό δεν ήταν δυνατό. Όπως μου είπε ο Πρόεδρος του ΕΚΕΑ, ο κόσμος έχει δώσει τόσο αίμα μετά το δυστύχημα που υπάρχει φόβος πως η ποσότητα που έχει μαζευτεί δεν θα μπορέσει να διατηρηθεί, καθώς το ανθρώπινο αίμα “λήγει” στις 43 μέρες.
«O κόσμος έχει δώσει τόσο αίμα μετά το δυστύχημα που υπάρχει φόβος πως η ποσότητα που έχει μαζευτεί δεν θα μπορέσει να διατηρηθεί, καθώς το ανθρώπινο αίμα “λήγει” στις 43 μέρες».
«Μου έστειλε όμως μήνυμα ένα παιδί από’δω μέσα, όταν άκουσε πως έψαχνα να βρω έναν άνθρωπο να μιλήσει, να πει δυο λόγια που ενδεχομένως να μην έχουν ακουστεί έτσι όπως πρέπει, κάποιον που να συνδέεται άμεσα με το τραγικό γεγονός. “Σου στέλνω το τηλέφωνο του θείου μου”, μου είπε.
Μίλησα με τον άνθρωπο (που εμφανίστηκε επίσης και στην Κρατική Τηλεόραση), και εκείνος μου είπε λίγα λόγια, που σας τα διάβασα χθες. Για όσους δεν ήρθαν ή δεν μπόρεσαν να βρουν εισιτήριο (λυπάμαι, αλλά δε θα υπάρξει και 3η προβολή, τουλάχιστον όχι αυτή τη σεζόν), ακολουθούν τα λόγια του, όπως ακριβώς τα είπε σε μένα»:
Με λένε Νίκο Τσουρίδη.
«Εκπαίδευσα τους δυο μηχανοδηγούς που σκοτώθηκαν στα Τέμπη.
Έγιναν τρία ανθρώπινα λάθη.
Το πρώτο από τον σταθμάρχη, ο οποίος ξέχασε τα κλειδιά ανάποδα ενώ δεν ενημέρωσε σωστά το μηχανοδηγό.
Ακολούθως, το δεύτερο λάθος είναι ότι ο μηχανοδηγός δεν ενημερώθηκε σωστά από το σταθμάρχη: Έπρεπε ο μηχανοδηγός, από τη στιγμή που ο σταθμάρχης δεν του τα είπε όπως έπρεπε, να του ζητήσει διευκρινήσεις. Και αυτό δεν έγινε.
Όμως, το μεγαλύτερο λάθος έγινε από τον άνθρωπο, τον υπεύθυνο άνθρωπο, ο οποίος τοποθέτησε τον άπειρο αυτό σταθμάρχη στον κεντρικό σταθμό της Λαρίσης, ο οποίος είναι ένας δύσκολος σταθμός, από απόψεως κυκλοφορίας, αλλά και για διάφορους άλλους σιδηροδρομικούς λόγους».
«Το μεγαλύτερο λάθος έγινε από τον υπεύθυνο άνθρωπο, ο οποίος τοποθέτησε τον άπειρο αυτό σταθμάρχη στον κεντρικό σταθμό της Λαρίσης, ο οποίος είναι ένας δύσκολος σταθμός, από απόψεως κυκλοφορίας, αλλά και για διάφορους άλλους σιδηροδρομικούς λόγους».
«Ήταν άπειρος.
Και μόνο η λέξη “άπειρος” λέει πολλά.
Ακόμα όμως μεγαλύτερο λάθος από αυτά είναι ότι στον ΟΣΕ δεν υπάρχει κανενός είδους τηλεδιοίκηση».
«Ακόμα όμως μεγαλύτερο λάθος από αυτά είναι ότι στον ΟΣΕ δεν υπάρχει κανενός είδους τηλεδιοίκηση».
«Εάν υπήρχε και λειτουργούσε, και το λάθος του σταθμάρχη, και το λάθος του μηχανοδηγού, θα είχαν αποφευχθεί.
Έχουν γίνει πολλές προσπάθειες, εδώ και πολλά χρόνια για να αποφύγουμε αυτό που τελικά συνέβη.
Έχουν σταλεί πολλά έγγραφα, πολλές διαμαρτυρίες, προφορικές και έγγραφες, τις οποίες οι αρμόδιοι τις έριχναν στο καλάθι των αχρηστών.
Οι αρμόδιοι αυτοί όχι μόνο δεν τις λάμβαναν υπόψιν αλλά προσπαθούσαν, δια μέσω των δικών τους δημοσιογραφικών κύκλων, να πείσουν τον κόσμο ότι οι εργαζόμενοι έχουν άδικο. Και ότι αυτό που ζητούσαν οι εργαζόμενοι ήταν περισσότερα λεφτά.
Εμείς ζητούσαμε μέτρα ασφαλείας».
Δείτε επίσης: ΟΣΕ: Σε αργία ο σταθμάρχης Λάρισας και ο προϊστάμενός του – Δέσμευση για να αποδοθεί πλήρης και απόλυτη δικαιοσύνη