<span id=seo_<a href=https://politic.
gr?p=1828509>meta>Η Meta εισάγει αυστηρότερους κανόνες για να πατάξει τις διαφημιστικές απάτες που εκμεταλλεύονται τις εικόνες διάσημων ανθρώπων. Aυστηρότερους κανόνες εισάγει η Meta Platforms, ιδιοκτήτρια του Instagram και του Facebook, για τους διαφημιστές χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών που στοχεύουν Αυστραλούς πολίτες, σε μια προσπάθεια να καταπολεμήσει τις απάτες στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.
Η απόφαση έρχεται αφότου η Meta ανακοίνωσε τον Οκτώβριο ότι απέσυρε 8.000 διαφημίσεις με τα λεγόμενα δολώματα διασημοτήτων, ως μέρος μιας προσπάθειας για περιορισμό στις διαφημιστικές απάτες. Μόλις οι διαφημιζόμενοι επαληθευτούν, θα πρέπει να συμπεριλάβουν τα στοιχεία του πληρωτή και του δικαιούχου στις διαφημίσεις τους.
Η εισαγωγή της επαλήθευσης οικονομικών διαφημιζόμενων είναι ένα σημαντικό πρόσθετο βήμα για την προστασία των ανθρώπων στην Αυστραλία από αυτούς τους εξελιγμένους απατεώνες, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta ANZ, Will Easton.
Τον περασμένο μήνα, η κεντροαριστερή κυβέρνηση της Αυστραλίας απέσυρε τα σχέδια για επιβολή προστίμου στις διαδικτυακές πλατφόρμες, καθώς διαπίστωσε ότι απέτυχαν να αποτρέψουν τη διάδοση της παραπληροφόρησης.