Μετρό Θεσσαλονίκης: Το 62% των Θεσσαλονικέων επιθυμεί τη διατήρηση των αρχαιοτήτων στη θέση τους
(ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ)

Μετρό Θεσσαλονίκης: Το 62% των Θεσσαλονικέων επιθυμεί τη διατήρηση των αρχαιοτήτων στη θέση τους

Σε δημοσκόπηση που δημοσίευσε η εφημερίδα Μακεδονία την Κυριακή, πάνω από το 60% των πολιτών ζητά οι αρχαιότητες να μείνουν αμετακίνητες και το μετρό να ολοκληρωθεί “χθες”

Συγκεκριμένα, στη δημοσκόπηση που διενήργησε η εταιρεία NGI στην περιφέρεια Α’ Θεσσαλονίκης, στην ερώτηση που αφορούσε το ποιο έργο υποδομής θεωρούν ως το σημαντικότερο οι Θεσσαλονικείς / κιές, οι συμμετέχοντες απάντησαν «το μετρό» σε ποσοστό 71%.

«Η αξιοποίηση / ανάπτυξη θαλάσσιου μετώπου» έλαβε ποσοστό 11% και η λεωφόρος fly over στην εσωτερική περιφερειακή έλαβε 8%.

Στο κρίσιμο ερώτημα «ποια από τις δύο λύσεις για την κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου σας βρίσκει σύμφωνους;», το 62% απάντησε ότι επιθυμεί την «κατασκευή του σταθμού με τη διατήρηση των αρχαιοτήτων στη θέση τους» και το 32% ότι επιθυμεί «απόσπαση των αρχαιοτήτων και επανατοποθέτηση μετά την κατασκευή του σταθμού».

«Το ερώτημα που προκύπτει είναι: ποια κυβέρνηση, ποιος πρωθυπουργός και ποιος δήμαρχος θα τολμήσει να αγνοήσει τη θέληση του πολιτών, να καθυστερήσει ακόμα περισσότερο την κατασκευή του μετρό, να προχωρήσει στην καταστροφή των αρχαιολογικών θησαυρών τής πόλης και της πολιτισμικής μας κληρονομιάς, στηριζόμενοι απλώς στην οριακή και αμφιλεγόμενη πλειοψηφία της μόνο μίας ψήφου, με την οποία λήφθηκε η απόφαση του ΣτΕ;», σχολίασε η επικεφαλής της παράταξη «Θεσσαλονίκη Μαζί» στον δήμο και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ – Π.Σ. Κατερίνα Νοτοπούλου.

«Όλο και περισσότεροι / ες Θεσσαλονικείς / κιές αντιλαμβάνονται ότι ο μοναδικός τρόπος με τον οποίο η πόλη μας θα βγει πολλαπλά κερδισμένη είναι να αφήσουμε τις αρχαιότητες στη θέση τους, αποφεύγοντας μια ανασκαφή 1.300 τ.μ. και διατηρώντας έναν μοναδικό αρχαιολογικό τόπο αυθεντικό και αδιάσπαστο» σχολίασε την ίδια εφημερίδα ο συντονιστής της Κίνησης Πολιτών για την Προστασία της Πολιτιστικής Κληρονομιάς Φωκίων Δεληγιάννης.

Δείτε επίσης: Ν. Καραγιαννακίδης για Μετρό Θεσσαλονίκης: Τώρα τρέχουμε

Loading