Νέο περιστατικό υπερχρέωσης σε εστιατόριο της Μυκόνου προκαλεί αντιδράσεις, καθώς τουρίστες κατήγγειλαν ότι πλήρωσαν 285 ευρώ για μία μερίδα καλαμαράκια.
Το εστιατόριο, που έχει απασχολήσει και στο παρελθόν τη δημόσια σφαίρα εντός και εκτός Ελλάδας για παρόμοιες πρακτικές, επανέρχεται στο προσκήνιο με ακόμη μία καταγγελία.
Σύμφωνα με τους επισκέπτες, οι τιμές είτε δεν αναγράφονταν καθαρά στον κατάλογο είτε παρουσιάζονταν με τέτοιον τρόπο που καθιστούσε δύσκολη την κατανόηση του τελικού κόστους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι χρεώσεις γίνονται ανά κιλό, γεγονός που συγχέει κυρίως τους ξένους τουρίστες, οι οποίοι δεν είναι εξοικειωμένοι με τη συγκεκριμένη πρακτική.

Αντιδράσεις και ανησυχία για τη διεθνή εικόνα του ελληνικού τουρισμού
Η καταγγελία έχει λάβει μεγάλη έκταση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πολλούς να κάνουν λόγο για «τουριστικές παγίδες» και να ζητούν αυστηρότερους ελέγχους στις επιχειρήσεις. Πολλοί χρήστες τονίζουν ότι τέτοια περιστατικά βλάπτουν σοβαρά την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό και δημιουργούν δυσπιστία απέναντι στο τουριστικό προϊόν της χώρας.
Η ανάγκη για διαφάνεια στις χρεώσεις και για προστασία των επισκεπτών επανέρχεται στην επικαιρότητα, καθώς η αξιοπιστία και η ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού απειλούνται από τέτοιες πρακτικές.
«Η Μύκονος πληρώνει το τίμημα» λέει τουριστικός πράκτορας
Μιλώντας στο Open, ο τουριστικός πράκτορας Δημήτρης Οικονόμου υπογράμμισε ότι η φήμη του νησιού έχει επηρεαστεί αρνητικά:
«Η Μύκονος έχει χαλάσει το όνομά της. Πληρώνουμε όλοι τη νύφη της χαμηλότερης ζήτησης σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια».
Όπως σημείωσε, μόνο ο τομέας της διαμονής έχει προσαρμόσει τις τιμές του – σε αντίθεση με την εστίαση, τις παραλίες και τις ξαπλώστρες, όπου η ακρίβεια διατηρείται αμείωτη:
«Σαν να μη συμβαίνει τίποτα», ανέφερε χαρακτηριστικά.