Νέα Σμύρνη: Απαγόρευσαν σε ηλικιωμένους να καθίσουν σε καφετέρια – Τι απαντάει ο ιδιοκτήτης

Νέα Σμύρνη: Απαγόρευσαν σε ηλικιωμένους να καθίσουν σε καφετέρια – Τι απαντάει ο ιδιοκτήτης

Ένα τραγικό περιστατικό σημειώθηκε χθες, Πέμπτη σε καφετέρια της Νέας Σμύρνης.

Μία σοβαρότατη καταγγελία κατά καφετέριας στη Νέα Σμύρνη έγινε σήμερα, όπου υπάλληλος φέρεται να πέταξε έξω δύο ηλικιωμένους, με τη δικαιολογία ότι το κατάστημα «απαγορεύει σε ηλικιωμένους να κάτσουν»!

Ο άνθρωπος που κατήγγειλε το περιστατικό στα σόσιαλ, γράφει χαρακτηριστικά:

«Πέμπτη 10/11, ώρα 11:00, κάθομαι για καφέ στην πλατεία Νέας Σμύρνης. Κάθομαι σε μαγαζί που δεν έχω ξανακάτσει. Συνειδητοποιώ ότι υπάρχει ένας ηλικιωμένος που μιλάει έντονα στη σερβιτόρα και κάτι λέει “θα φωνάξω την αστυνομία, αυτό που μου λες είναι παράνομο”. Ο διπλανός του εξίσου ηλικιωμένος προσπαθεί να τον ηρεμήσει -ουσιαστικά τον πείθει να φύγουν κ να πάνε αλλού. Αυτό κάνουν, φεύγουν, χωρίς να έχουν καν παραγγείλει.

Ρωτάω τη σερβιτόρα τι συνέβη και στερεοτυπικά αν πρόκειται για συχνό φαινόμενο (μου φάνηκε ως κάτι που είχε ξανασυμβεί, είχε μια οικειότητα ο έντονος διάλογός τους). Παίρνω την εξής απάντηση: “ξέρετε, είναι πολιτική του μαγαζιού να απαγορεύει σε ηλικιωμένους να κάθονται”.

Πώς λέει ο λαός μας “έμεινα με ανοικτό το στόμα”. Προφανώς και είμαι σε σοκ. Σκέφτομαι αν πρέπει να πληρώσω. Αν πρέπει να πάω μέσα να ζητήσω τον υπεύθυνο. Αν πρέπει να κάνω αυτό που κάνω τώρα -post στα SM. Πάντως, από την ώρα που συνέβη δεν έχω σταματήσει να το σκέφτομαι. Καφετέρια που διώχνει ηλικιωμένους πελάτες για τη μόστρα της. Μεταμοντέρνα ευγονική, γιατί προφανώς το μαγαζί “είναι για τη νεολαία” και κάνει ηλικιακό face control, βάζοντας τους εργαζόμενους να πουν σε κόσμο “ξέρετε, δεν μπορείτε να κάτσετε εδώ. Είναι πολιτική του μαγαζιού”.

Τι ακριβώς μας έχει συμβεί; Δικαίωμα του ιδιοκτήτη; Φαντάζομαι πως ναι. Και υποχρέωση της γειτονιάς μας αυτός ο άνθρωπος αν και όταν γεράσει να δει εμπράκτως τι σημαίνει συμπερίληψη των μεγάλων στην κοινωνικότητα. Μια ανθρώπινη ανάγκη απέναντι στη ματαιότητα. Εκεί που νόμιζα ότι είχα να κάνω με το κλασικό “γέρος-στρίντζης”, εν τέλει έγινα αυτόπτης μάρτυρας μιας λογικής νόμων της Νυρεμβέργης, για έναν καφέ.

Φυσικά δεν πρόκειται να αφήσω ποτέ ούτε ευρώ στο συγκεκριμένο μαγαζί. Φυσικά θα το συζητήσω με όλους τους φίλους της γειτονιάς και τις συλλογικότητές της. Αν στο εν λόγω μαγαζί δεν πατήσει ψυχή για ένα μήνα μετά θα συνεχίσει να διαλέγει ποιος θα κάτσει και ποιος όχι;

Πήρα ένα πολύ χρήσιμο μάθημα του τι σημαίνει “μάχη με τον φασισμό κάθε μέρα”. Στα πιο απλά, στα πιο ασήμαντα».

Τι απαντάει ο ιδιοκτήτης

Η υπόθεση πήρε γρήγορα διαστάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα να υπάρχει απάντηση από τον καταστηματάρχη, ο οποίος ζήτησε συγγνώμη για το περιστατικό και καταλόγισε την ευθύνη στον υπεύθυνο που είχε ορίσει στην πρωινή βάρδια, λέγοντας πως τον απομάκρυνε από τη θέση του.

«Καλησπέρα σας, με τεράστια έκπληξη διαπίστωσα ένα περιστατικό που συνέβη χθες στο μαγαζί μας.

Πριν πω οτιδήποτε, θέλω να πω πρώτα ένα τεράστιο συγνώμη. Αυτό που συνέβη είναι απαράδεκτο και σε καμιά περίπτωση δεν συνάδει με την ηθική του μαγαζιού.

Πριν λίγες μέρες προσλάβαμε έναν άνθρωπο σαν πρωινό υπεύθυνο στο μαγαζί μας, ο οποίος απ’ ό,τι φάνηκε η νοοτροπία του ήταν να κρατάει μία εικόνα όπως αυτός πίστευε ότι θα ήταν καλύτερα γι’ αυτόν, χωρίς να γνωρίζει την περιοχή μας, παρά το ότι του είχα εξηγήσει ότι εδώ στη Νέα Σμύρνη είμαστε ενωμένοι σαν άνθρωποι και αγαπημένοι.

Εκανα μεγάλο λάθος που δεν τον έλεγξα να δω ποιες ήταν οι εντολές που είχε δώσει. Επειδή ήμουν εκτός λόγω covid δεν είχα εικόνα.

Οι κατευθύνσεις που είχε δώσει δεν συνάδουν με την ηθική του μαγαζιού. Αν είναι δυνατόν!! Δεν υπάρχει καμία τέτοια διάθεση από το κατάστημά μας. Αυτός ο άνθρωπος απομακρύνθηκε με το που έμαθα το περιστατικό. Θέλω να σας ζητήσω και πάλι ένα τεράστιο συγνώμη και όποτε θέλετε μπορείτε να ελέγξετε το κατάστημα, να δείτε ότι δεν υπάρχει τέτοια διάθεση. Αλλά προς Θεού είναι δυνατόν να πει σε κάποιους ανθρώπους ότι η στρατηγική του καταστήματος είναι να μην κάθονται ηλικιωμένοι; Μα είναι δυνατόν να πω κάτι τέτοιο; Είναι εντελώς ανήθικο.

Δεν έχει καμία πραγματική υπόσταση σε κανένα τομέα. Χίλια συγνώμη, δεν υπάρχει περίπτωση να ξανακουστεί το κατάστημά μας για κάποιο τέτοιο περιστατικό. Και πάλι συγνώμη ειλικρινά», έγραψε στον λογαριασμό τού καταστήματος.

Δείτε επίσης: Πτήση θρίλερ: Κανένα στοιχείο σε βάρος του Τούρκου ύποπτου της CIA

Loading

Play