Νέες διαδρομές για το brandname του ΕΚΠΑ – Οι καινοτόμες προτάσεις του καταστήματος αναμνηστικών ειδών

Νέες διαδρομές για το brandname του ΕΚΠΑ – Οι καινοτόμες προτάσεις του καταστήματος αναμνηστικών ειδών

Χωρά ένας Σωκράτης ή ένας Πλάτωνας σε t-shirt; Χωρά η σκέψη ενός Νεύτωνα, ενός Δαρβίνου, μιας Κιουρί, ενός Πυθαγόρα ή ενός Αριστοτέλη σε μπρελόκ; Η απάντηση σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα είναι «ναι» και βρίσκεται στο νέο κατάστημα αναμνηστικών ειδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Το «UOA STORE», όπως αποκαλείται, εγκαινιάστηκε στα μέσα Οκτωβρίου και βρίσκεται στην οδό Ακαδημίας 33, συστεγάζοντας τα νέα γραφεία της Εταιρείας Αξιοποίησης και Διαχείρισης της Περιουσίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΑΔΠΠΑ).

Το κατάστημα είναι εφοδιασμένο με συλλεκτικά αναμνηστικά είδη που απευθύνονται κυρίως στην ακαδημαϊκή κοινότητα, όπως γραβάτες, φουλάρια και μανικετόκουμπα, αλλά και με προϊόντα που σχετίζονται άμεσα με την καθημερινότητα των φοιτητών, όπως φούτερ, t-shirts, ομπρέλες, είδη γραφείου και backpack. Φυσικά, οι εκδόσεις του ΕΚΠΑ έχουν τη δική τους θέση στο κατάστημα, ενώ κάποια προϊόντα «κλέβουν» τις εντυπώσεις: Το λάδι και το κρασί… made in ΕΚΠΑ.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΑΔΠΠΑ και καθηγητή Αναλυτικής Χημείας, Νίκο Θωμαΐδη, πρόκειται για «προϊόντα υψηλής ποιότητας», στην παραγωγή των οποίων οι φοιτητές των τμημάτων Χημείας, Αγροδιατροφής και Διαχείρισης Φυσικών Πόρων και Φαρμακευτικής του ΕΚΠΑ έχουν ενεργό ρόλο. Ειδικά στην παραγωγή του λαδιού, οι φοιτητές εμπλέκονται σε όλη τη διαδικασία, από τη συλλογή των ελιών της Πανεπιστημιούπολης έως την τελική τυποποίησή του.

Η κίνηση του ΕΚΠΑ να ανανεώσει τον σχεδιασμό των αναμνηστικών προϊόντων και να διευρύνει τη γκάμα τους είναι στρατηγικής σημασίας, με ενθαρρυντικά στοιχεία λειτουργίας του καταστήματος κατά τις πρώτες εβδομάδες.

«Το κατάστημα αποτελεί ένα πρωτοποριακό βήμα για τα ελληνικά δεδομένα», δήλωσε ο κ. Θωμαΐδης. «Ακολουθεί τα πρότυπα των μεγάλων και ισχυρών ακαδημαϊκών ιδρυμάτων του εξωτερικού».

Όπως επεσήμανε, στόχος της λειτουργίας του καταστήματος δεν είναι μόνο η εμπορική βιωσιμότητα, αλλά και η ενίσχυση της σύνδεσης των φοιτητών του πανεπιστημίου με το ΕΚΠΑ και το brandname του.

«Εκείνοι είναι οι πρεσβευτές μας, αυτοί θα δώσουν ώθηση στις προσπάθειές μας για εξωστρέφεια και προβολή του πανεπιστημίου και των σχολών του», κατέληξε ο κ. Θωμαΐδης.

Loading