«Οι εκτροχιασμοί τείνουν να γίνουν καθημερινότητα», αναφέρει σε ανακοίνωσή του, ο τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών στου ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς με αφορμή τον εκτροχιασμό συρμού του Προαστιακού στον Ρέντη
«Ο εκτροχιασμός δεν ήταν ο πρώτος για φέτος ούτε, φοβόμαστε, ο τελευταίος επί θητείας του κ. Καραμανλή και της συγκεκριμένης διοίκησης του ΟΣΕ, τους τελευταίους μήνες μετράμε 10 συμβάντα, ευτυχώς χωρίς θύματα», και προσθέτει: «Η κακή συντήρηση της υποδομής, η προχειρότητα και οι επιλογές απαξίωσης του σιδηροδρόμου οδηγούν το τρένο σε υποβάθμιση και βάζουν τους επιβάτες σε κίνδυνο».
Ακολούθως σημειώνει: «Σήμερα γύρισε ένα «κλειδί» την ώρα που το τρένο έμπαινε στον σταθμό, είκοσι μέτρα από την αποβάθρα. Πριν λίγο καιρό υπήρξε παρόμοιο ατύχημα στη Θεσσαλονίκη, για το οποίο αναμένεται ακόμα το πόρισμα. Ταυτόχρονα, σύμφωνα με καταγγελία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, ο ΟΣΕ προσλαμβάνει προσωπικό με «μπλοκάκια» αδιαφανώς, χωρίς κριτήρια και προκήρυξη θέσεων, και με ερωτώμενα τα καθήκοντά τους, όταν υπάρχουν ελλείψεις σε κρίσιμες ειδικότητες. Οι εκτροχιασμοί τείνουν να γίνουν καθημερινότητα. Για τον κ. Καραμανλή και τον ΟΣΕ είναι όλα καλά;».
Δείτε επίσης: Ρέντη: Εκτροχιασμός συρμού του Προαστιακού με 75 επιβάτες – Κανένας τραυματίας
- 17 κλωστές: Σημαντικές εξελίξεις στο αποψινό επεισόδιο στο MEGA
- Θεσσαλονίκη: Οργισμένη ανάρτηση της μητέρας της Έμμας κατά του δήμου
- Μέλπω Λεκατσά: Ο πόνος τους προέρχεται από την αδυναμία τους να ελέγξουν το Πολυτεχνείο
- Η σημασία των ακαδημιών ποδοσφαίρου και οι οικονομικές τους επιπτώσεις
- Η Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου ταξιδεύει στην Ουάσιγκτον: Συζητήσεις για τη συμμετοχή της Ελλάδας στο Συμβούλιο Ασφαλείας