Νηπιαγωγεία Σερρών: Ζοφερή η κατάσταση
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ//EUROKINISSI

Νηπιαγωγεία Σερρών: Ζοφερή η κατάσταση

Μπορεί φέτος να μην καταργήθηκαν πολλά σχολεία στο Νομό Σερρων, αλλά η πορεία των περισσότερων κυρίως νηπιαγωγείων μας προδιαγράφεται ζοφερή!

Αιτία ο πολύ μικρός αριθμός μαθητών κυρίως στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά των Σερρών

Φέτος καταργήθηκαν τα Νηπιαγωγεία Βέργης, Λιμνοχωρίου και Γονίμου που βρισκόταν σε αναστολή λειτουργίας για τουλάχιστον 5 χρόνια.

Μειωμένες οι εγγραφές στα δημοτικά της Ελλάδας

Για φέτος οι εγγραφές σε όλα τα δημοτικά σχολεία της περιφέρειας είναι σημαντικά μειωμένες, καθώς υπάρχουν δημοτικά σχολεία που η πρώτη τάξη έχει περίπου 10 παιδιά αντί των 25 που προβλέπεται.

Χειρότερη κατάσταση του χρόνου

Σύμφωνα με τη διαδικασία που ακολουθείται, με τη λήξη του ημερολογιακού έτους, δηλαδή τέλη Νοεμβρίου με αρχές Δεκεμβρίου, οι Διευθύνσεις υποβάλλουν στο Υπουργείο την κατάσταση με τα δεδομένα που αφορούν στις σχολικές μονάδες

Η νομοθεσία προβλέπει πως κάθε σχολική μονάδα που παραμένει για τρία χρόνια σε αναστολή, οδηγείται με απόφαση του Υπουργείου στην κατάργησή της.

Αυτό δεν σημαίνει βεβαίως ότι εμποδίζεται η επανίδρυση της ίδιας σχολικής μονάδας, αν και όταν προκύψουν οι αναγκαίες συνθήκες, όπως για παράδειγμα η ύπαρξη ικανού αριθμού μαθητών….

Όχι μόνο γιατί οι νέοι δεν κάνουν παιδιά, αλλά κυρίως στο νομό Σερρών υπάρχει μια εσωτερική και φυσικά και μια εξωτερική μετανάστευση

Δηλαδή και γερνάμε και λιγοστεύουμε!

Και μάλιστα είμαστε σε όλες τις μετρήσεις σταθερά αρνητικοί …πρωταγωνιστές!

Και εκεί θα μείνουμε, αν δεν το καταλάβουμε και αν δεν φροντίσουμε να αλλάξουμε τα δεδομένα.

Και ποιά είναι αυτά;

Η αύξηση της επενδυτικής δραστηριότητας με σημαντικά επενδυτικά κίνητρα, η παραμονή στα χωριά μας του πληθυσμού, με γενναίες επιδοτήσεις στους αγρότες και ακόμα καλύτερες και μεγαλύτερες παραγωγές και φυσικά η πραγματοποίηση επιτέλους της δευτερογενούς παραγωγής, με επενδύσεις και σοβαρές …επιδοτήσεις!

Πηγή: e-vima.gr

Δείτε ακόμα: Δ. Σκύδρας: Παράπονα που δεν ακούστηκαν (vd)

Loading