Ο Υπουργός Τουρισμού, για άλλη μια φορά, σπεύδει να θριαμβολογήσει εκ των προτέρων για την αύξηση της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη.
Διεκδικεί τα εύσημα ξεχνώντας ότι η ανάπτυξη του λιμένα και του αεροδρομίου, αλλά και η γενικότερη αναβάθμιση του ρόλου της Θεσσαλονίκης ως κεντρική πύλη στη ΝΑ Ευρώπη, είναι αποτέλεσμα της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ.
Η ανάπτυξη της κρουαζιέρας όμως, πέρα από την ανάπτυξη των υποδομών, χρειάζεται ένα ολιστικό σχέδιο για την αποτελεσματική διαχείριση των τουριστικών ροών και κυρίως για την αλληλεπίδραση τους με την τοπική οικονομία και τις γειτονικές περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος, ώστε να μεγιστοποιήσει τα οφέλη για τον προορισμό.
Οι Θεσσαλονικείς επιχειρηματίες του τουρισμού ωστόσο, βρίσκονται αυτή τη στιγμή υπό τη δαμόκλειο σπάθη μιας δεύτερης αναιμικής χειμερινής σεζόν, που θέτει σοβαρούς κινδύνους για τη βιωσιμότητά τους.
Καλοδεχούμενη λοιπόν η κρουαζιέρα για τη Θεσσαλονίκη, αλλά επειδή πλησιάζουν Χριστούγεννα με μηδενικές διανυκτερεύσεις, πώς σκοπεύει το Υπουργείο Τουρισμού να υποστηρίξει – εδώ και τώρα – τους επιχειρηματίες του κλάδου στη Θεσσαλονίκη;
Χρειάζονται άμεσες λύσεις, σε άμεσα προβλήματα!
Δείτε επίσης: Τράγκας: Πολύ κρίσιμη η κατάσταση του δημοσιογράφου
- Νέες εξελίξεις για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα υδατοσφαίρισης ανδρών 2026 στο Βελιγράδι
- Διαμάχη στο ΠΑΣΟΚ: Εσωκομματικός ανταγωνισμός για το μισθολογικό καθεστώς των ενστόλων
- Στήριξη της Μαρίν Λε Πεν από το Κρεμλίνο και ευρωπαίους συμμάχους μετά την καταδίκη της
- Ενίσχυση της παρουσίας της Κεντρικής Μακεδονίας στην ισπανική τουριστική αγορά
- Η αντίδραση του Μιραλάς στην επικράτηση του Ολυμπιακού με 4-2 επί του Παναθηναϊκού