Ο Γ. Μώραλης ενημέρωσε το ΔΣ Πειραιά για τις κινήσεις του σχετικά με το αναθεωρημένο master plan του Ο.Λ.Π.

Ο Γ. Μώραλης ενημέρωσε το ΔΣ Πειραιά για τις κινήσεις του σχετικά με το αναθεωρημένο master plan του Ο.Λ.Π.

Οι κινήσεις του δήμου Πειραιά αναφορικά με το το αναθεωρημένο master plan του Ο.Λ.Π., ήταν το κύριο θέμα συζήτησης κατά την σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της πόλης.

Αργά το απόγευμα, ο δήμαρχος Γιάννης Μώραλης ενημέρωσε τα μέλη του συμβουλίου, πως απέστειλε επιστολή στις 8 Οκτωβρίου 2019 στον προεδρεύοντα της Ε.Σ.Α.Λ., ζητώντας αναλυτική ενημέρωση για καίρια επιμέρους θέματα που περιλαμβάνονται στο επενδυτικό σχέδιο, ενώ ταυτόχρονα καταγράφει και τις θέσεις του ιδίου σε σειρά θεμάτων.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο γεγονός, σύμφωνα με τον κ. Μώραλη, ότι πρέπει να παραδοθεί στον δήμο Πειραιά αναλυτική αιτιολόγηση για την ακριβή χρήση των 22.000 τ.μ., καθώς και να περιληφθεί στο master plan η ηλεκτροδότηση από την ξηρά των 2 νέων θέσεων κρουαζιέρας στο νότιο τμήμα του λιμανιού. Επίσης, ζήτησε διορία προκειμένου να μελετηθεί εκτενώς το κυκλοφοριακό ζήτημα, το οποίο όπως διευκρίνισε, κάθε άλλο παρά απλή διαδικασία είναι.

Ο δήμαρχος Πειραιά, ανακοίνωσε ανάμεσα σε άλλα, πως σύντομα αναμένεται να υπάρξουν συναντήσεις με το αρμόδιο υπουργείο και τη διοίκηση του Ο.Λ.Π. προκειμένου να αποσαφηνιστεί το ακριβές κτηριακό μέγεθος της επένδυσης, αφορμής δοθείσης από την επιστολή του Νίκου Μπελαβίλα στην Ε.Σ.Α.Λ., και στον γενικό γραμματέα Λιμένων, στην οποία αναφέρεται στις μεγάλες αποκλίσεις του κτηριακού συγκροτήματος-duty free.

Τέλος, ο κ. Μώραλης στην ίδια επιστολή, αναφέρθηκε και στην αναγκαιότητα πρόβλεψης δημιουργίας Μουσείου Ενάλιων Αρχαιοτήτων στο ΣΙΛΟ. «Είναι ένα κυρίαρχο θέμα, καθώς το μουσείο θα αποτελέσει τοπόσημο για τον Πειραιά. Σε ένα  master plan που ξεπερνά τα 800.000.000 ευρώ, θα έπρεπε να υπάρχει μια τέτοια πρόβλεψη, καθώς είναι ένα θέμα με τοπική, υπερτοπική και εθνική σημασία», κατέληξε με νόημα ο κ. Μώραλης.

Β.Π.

 

©Πηγή: amna.gr

Loading