Προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη και ομαλή διεξαγωγή αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη, ο ΟΑΣΘ προχώρησε ήδη στην εκπόνηση σχεδίου έκτακτης ανάγκης, σε συνεννόηση με το Yπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με στόχο να αντιμετωπιστεί ενδεχόμενη αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού, λόγω και της μετάλλαξης «Όμικρον».
«Ο ΟΑΣΘ είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει το κύμα της πανδημίας, της μετάλλαξης «Όμικρον», που ενδεχομένως να ‘‘χτυπήσει’’ στις επόμενες μέρες», ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, καθηγητής Γιώργος Σκόδρας και διευκρίνισε ότι το σχέδιο περιλαμβάνει μία σειρά μέτρων, που ξεκινούν από τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας, των διαλειμμάτων, των αδειών και φτάνει μέχρι και τις μετακινήσεις προσωπικού από υπηρεσίες του οργανισμού στις κρίσιμες ειδικότητες των οδηγών και αν χρειαστεί και αναδιάρθρωση των δρομολογίων.
Ωστόσο, όπως αναφέρει σε σημερινή του ανακοίνωση ο ΟΑΣΘ, μέχρι και σήμερα Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2022, ο αριθμός των ενεργών κρουσμάτων στον οργανισμό, δεν δημιουργεί πρόβλημα στη λειτουργία του.
Δείτε αναλυτικά ολόκληρη την ανακοίνωση:
«Σε ετοιμότητα βρίσκεται ο ΟΑΣΘ, προκειμένου να αντιμετωπίσει ενδεχόμενη αύξηση των κρουσμάτων κορωνοϊού στους εργαζομένους του, λόγω της μετάλλαξης Όμικρον.
Μολονότι μέχρι σήμερα Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2022, ο αριθμός των ενεργών κρουσμάτων δεν δημιουργεί πρόβλημα στη λειτουργία του ΟΑΣΘ, σε συνεννόηση με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει εκπονηθεί Σχέδιο Έκτακτης Ανάγκης, ώστε να συνεχιστεί απρόσκοπτα η εκτέλεση των δρομολογίων.
Το Σχέδιο Έκτακτης Ανάγκης περιλαμβάνει σειρά μέτρων, που θα ενεργοποιηθούν εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο.
Για το θέμα ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ, καθηγητής Γιώργος Σκόδρας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Ο ΟΑΣΘ είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει το κύμα της πανδημίας, της μετάλλαξης Όμικρον δηλαδή, που ενδεχομένως να ‘‘χτυπήσει’’ στις επόμενες μέρες. Έχουμε ένα ολοκληρωμένο Σχέδιο Έκτακτης Ανάγκης, για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε τη συνέχιση της ομαλής διεξαγωγής της αστικής συγκοινωνίας στην πόλη μας. Το σχέδιο περιλαμβάνει μία σειρά μέτρων, που ξεκινούν από τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας, των διαλειμμάτων, των αδειών και φτάνει μέχρι και τις μετακινήσεις προσωπικού από υπηρεσίες του Οργανισμού στις κρίσιμες ειδικότητες των οδηγών και αν χρειαστεί και αναδιάρθρωση των δρομολογίων. Ελπίζουμε και ευχόμαστε ότι δεν θα χρειαστεί, προς το παρόν η κατάσταση είναι ελεγχόμενη, αλλά είμαστε έτοιμοι».
- Προβληματική αποστολή για τον Παναθηναϊκό στη Ζαλγκίριο Αρένα
- Εσπεριδοειδή: Προκλήσεις και ευκαιρίες στην παγκόσμια παραγωγή – Οι εκτιμήσεις για την Ελλάδα
- Ανακοινώθηκε το υψηλό κόστος της στέψης του βασιλιά Καρόλου: Ποιος θα καλύψει τον λογαριασμό;
- ΤΧΣ: Η τέταρτη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2023 αναδεικνύει τη στρατηγική αποεπένδυσης από το τραπεζικό σύστημα
- Ο Νούνο Εσπίριτο Σάντο αναγνωρίζει την καλή πορεία της Νότιγχαμ Φόρεστ