«Γύρισα στο σπίτι μου μετά από 5,5 χρόνια, διαδεχόμενος τον Μιχάλη Τσαμάζ, έναν από τους σπουδαιότερους manager που έχει περάσει από τη χώρα», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, παρουσιάζοντας το όραμα της διοικητικής ομάδας του Ομίλου προκειμένου ο Οργανισμός να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς τις κορυφαίες θέσεις ψηφιοποίησης στην Ευρώπη.
Κατά τη διάρκεια ενημέρωσης εκπροσώπων του Τύπου, ο κ. Νεμπής, που έχει αναλάβει τα ηνία του Ομίλου από τον περασμένο Ιούλιο, ανέφερε πως από τότε ξεκίνησε η προσπάθεια «να χτίσουμε τον ΟΤΕ της επόμενης ημέρας, του 2030» και πρόσθεσε χαρακτηριστικά «αλλάζουμε όχι απλά σελίδα, αλλά βιβλίο».
Πρόκειται για ένα φιλόδοξο στόχο που, όπως σημείωσε, χάρη στο ευρύ αποτύπωμα του Ομίλου ΟΤΕ και τη ώθηση της Telekom μπορεί να τον επιτύχει. Επιπλέον, ανέφερε πως «θέλουμε να συνδέουμε τους πελάτες μας κάνοντας τη ζωή τους καλύτερη και να ενδυναμώνουμε τις επιχειρήσεις συμβάλλοντας στην ανάπτυξή τους με τη βοήθεια της τεχνολογίας».
Το νέο όραμα για τον ΟΤΕ του 2030 βασίζεται σε τρεις βασικές δεσμεύσεις: πρώτον, να παρέχει την καλύτερη εμπειρία πελάτη μέσω κορυφαίων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών συνδεσιμότητας, δεύτερον να παραμείνει σε θέση οδηγού στα δίκτυα νέας γενιάς και τρίτον, να διαμορφώσει ένα ακόμη πιο σύγχρονο και αποδοτικό μοντέλο λειτουργίας, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες.
Μιλώντας για την ανανεωμένη στρατηγική, ο κ. Νεμπής σημείωσε ότι βασίζεται σε τρεις πυλώνες: Ανάπτυξη, Μετασχηματισμός, Διαφοροποίηση. Για την Ανάπτυξη των εσόδων της εταιρείας, έχει θέσει πέντε βασικές προτεραιότητες, περιλαμβάνοντας την επέκταση του δικτύου Fiber-to-the-Home (FTTH) για να καλύψει το 65% της χώρας έως το 2027. Στον τομέα των εταιρικών πελατών, σκοπεύει να εστιάσει στην καινοτόμο συνδεσιμότητα και τη μεταφορά σε cloud υποδομές.
Ο κ. Νεμπής αναγνώρισε τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει ήδη στον τομέα του Μετασχηματισμού, θέτοντας για το μέλλον προτεραιότητες στην εξυπηρέτηση του πελάτη και την αποτελεσματικότητα της εταιρείας. Τέλος, αναφερόμενος στη Διαφοροποίηση, τόνισε την ανάγκη να αξιοποιηθεί η μάρκα Telekom, η οποία επιτρέπει περισσότερες ευκαιρίες συνεργασίας.
Για την παροχή υπηρεσιών σε περιοχές που δεν υπάρχει κάλυψη FTTH, ο κ. Νεμπής δήλωσε ότι το 5G και το FWA (Fixed Wireless Access) προϊόν θα προσφέρουν υπερυψηλές ταχύτητες στους πελάτες.
Η στρατηγική του ΟΤΕ αποσκοπεί στην αναβάθμιση των υπηρεσιών και την αύξηση της αξίας για τους μετόχους, με στόχο να κρατήσει και να εξελίξει το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας.