Π. Μυλωνάς: Το όραμά του για την Εθνική Τράπεζα – «Θέλω η Εθνική να είναι η τράπεζα πρώτης επιλογής»

Π. Μυλωνάς: Το όραμά του για την Εθνική Τράπεζα – «Θέλω η Εθνική να είναι η τράπεζα πρώτης επιλογής»

Πραγματοποιήθηκε η ετήσια τακτική γενική συνέλευση μετοχών της Εθνικής Τράπεζας – Για μείωση των μη εξυπηρετούμενων δανείων στα μέσα ευρωπαϊκά επίπεδα διαβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος Παύλος Μυλωνάς

Ο κ. Μυλωνάς είπε πως «Το 2022 έχουμε στόχο να μειώσουμε κοντά στο 5% τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια. Μπορώ να πω με σιγουριά πλέον, ότι το μεγάλο πρόβλημα της προηγουμένης 10ετούς κρίσης με τα κόκκινα δάνεια σύντομα το αφήνουμε πίσω μας και επικεντρωνόμαστε με ακόμη μεγαλύτερη προσήλωση στη στήριξη της υγιούς ελληνικής οικονομίας και στη βιώσιμη επιχειρηματικότητα».

«Στηρίξαμε ενεργά τους πελάτες μας, που αντιμετώπισαν προβλήματα ρευστότητας. Κατά τη διάρκεια του 2020, προσφέραμε διευκολύνσεις, και παύσεις πληρωμών των δανειακών υποχρεώσεων σε πάνω από 85 χιλιάδες πελάτες, ποσό που αντιστοιχεί σε 3,8 δισ. ευρώ. Επιπλέον, εκταμιεύσαμε νέα δάνεια ύψους 4,7 δισ. ευρώ, συμμετέχοντας και απορροφώντας όλα τα διαθέσιμα προγράμματα κρατικών εγγυήσεων και επιχορηγήσεων. Από το τέλος του έτους, που έληξαν τα μορατόρια, μέχρι και σήμερα, συνεχίζουμε να στηρίζουμε τους πελάτες μας, παρέχοντας τη δυνατότητα σταδιακής επαναφοράς στην αρχική δόση του δανείου», είπε θέλοντας να ευχαριστήσει τους εργαζόμενους του δικτύου της Τράπεζας για την προσφορά τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Αναφερόμενος στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Εθνικής Τράπεζας, του οποίου η θητεία ανανεώθηκε από την γενική συνέλευση των μετόχων της Εθνικής Τράπεζας, τόνισε ότι «βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων μας τα τελευταία 3 χρόνια και, ως αποτέλεσμα, η πανδημία μας βρήκε καλά προετοιμασμένους».

«Έχοντας επενδύσει τόσο σε κεφάλαια, όσο και σε χρόνο, είχαμε σημειώσει τεράστια πρόοδο, και είχαμε ήδη παρουσιάσει καινοτόμες υπηρεσίες- υπηρεσίες που έκαναν αίσθηση στην αγορά. Και συνεχίσαμε να καινοτομούμε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Τώρα αρχίζει να γίνεται αντιληπτό ότι προσφέρουμε, με διαφορά, το καλύτερο πακέτο ψηφιακών υπηρεσιών στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με διεθνείς μελέτες, οι ψηφιακές υπηρεσίες μας είναι πλέον πολύ κοντά σε αυτές των πιο προηγμένων μεγάλων ευρωπαϊκών τραπεζών. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι πρώτη η Εθνική πρόσφερε τη δυνατότητα ανοίγματος λογαριασμού σε νέους πελάτες μέσω κινητού και μόνο, τόσο σε ιδιώτες όσο και σε μικρές επιχειρήσεις και επαγγελματίες.

Επίσης πρώτη η Εθνική πρόσφερε 100% ψηφιακά δανειακά προϊόντα. Όπως το καταναλωτικό δάνειο Εξπρές, το οποίο σε λιγότερο από 10 λεπτά, εκταμιεύεται στο λογαριασμό του πελάτη, μέσα από το κινητό του. Αλλά και το καινούργιο μας δάνειο για κεφάλαιο κίνησης για επιχειρήσεις. Κι αυτό χωρίς καμία επίσκεψη σε κατάστημα, μέσα σε μόλις 48 ώρες, όπου κι αν βρίσκεται ο πελάτης. Μέσα σε ένα χρόνο αυξήσαμε τους ενεργούς χρήστες ψηφιακών καναλιών 50%, και σήμερα ξεπερνούν τα 2,3 εκατομμύρια. Με αποτέλεσμα, πάνω από το 95% των συναλλαγών να γίνονται πλέον εκτός καταστήματος», πρόσθεσε.

Γενικότερα για την ελληνική οικονομία ο κ.Μυλώνας είπε ότι η χώρα βρίσκεται μπροστά σε μία μεγάλη ευκαιρία: «Μία ευκαιρία, που στο παρελθόν έχει παρουσιαστεί μόνο κάθε 20 χρόνια. Το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης, και οι νέες επενδύσεις που αυτό θα φέρει, σε συνδυασμό με τις προβλεπόμενες βαθιές τομές και μεταρρυθμίσεις, θα δημιουργήσουν ένα εκρηκτικό μείγμα. Είναι μία ευκαιρία να αλλάξει το μοντέλο ανάπτυξης της χώρας, και οι τράπεζες έχουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο να παίξουν σε αυτή τη συγκυρία. Να επιλέξουν τα έργα τα οποία είναι βιώσιμα και αναπτυξιακά, και να τα συγχρηματοδοτήσουν. Να γίνουν πολύτιμοι σύμβουλοι των πελατών τους. Σε αυτό το περιβάλλον, η Εθνική είναι πιο έτοιμη από ποτέ να ανταποκριθεί και να διαδραματίσει τον ιστορικό της ρόλο».

Τέλος, μίλησε για το όραμά του για την Εθνική της επομένης μέρας λέγοντας: «Θέλω η Εθνική να είναι η τράπεζα πρώτης επιλογής. Η αξιόπιστη τράπεζα, που δημιουργεί μαζί με τους πελάτες και τους ανθρώπους της, το μέλλον μας. Η τράπεζα που στηρίζει δυναμικά την ανάπτυξη, αλλά έχει και ανθρώπινο πρόσωπο. Η τράπεζα που εκτιμά, αναγνωρίζει και αναπτύσσει τους ανθρώπους της, το βασικό συστατικό τής επιτυχίας της. Η τράπεζα που δίνει αξία στους μέτοχους της».

Δείτε επίσης: ΕΦΚΑ: Παρατάσεις έως 30 Σεπτεμβρίου

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading