Π. Σταμπουλίδης: Κρατάμε ζωντανή τη σχέση  μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων

Π. Σταμπουλίδης: Κρατάμε ζωντανή τη σχέση μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων

Την δυνατότητα που έχουν οι καταναλωτές να προχωρούν σε καταγγελίες στην τηλεφωνική γραμμή 1520 προκειμένου οι αρμόδιες υπηρεσίες να προχωρήσουν σε ελέγχους υπογράμμισε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης σε συνέντευξη του στον τηλεοπτικό σταθμό “Σκάι”.

Σχετικά με το όριο των 9 ατόμων στα ρεβεγιόν, σημείωσε ότι «είναι θέμα που σχετίζεται με την κοινωνική ηρεμία, την ψυχολογική κατάσταση των οικογενειών, οι οποίες είναι αρκετά επιβαρυμένες το τελευταίο διάστημα» και προσέθεσε: «Νομίζω όμως ότι στο τέλος κανένας από εμάς, ακόμα κι αν θέλει να καλέσει κόσμο στο σπίτι του, θα σκεφτεί πρωτίστως την ασφάλειά του».

Σε ό,τι αφορά στο άνοιγμα της αγοράς με τη μέθοδος του click away ο κ. Σταμπουλίδης επισήμανε ότι «το σύνολο του εμπορικού κόσμου έχει ανάγκη να βρει τρόπο επικοινωνίας με τους καταναλωτές», αλλά και οι επιχειρήσεις να μπουν στη λογική του ψηφιακού μετασχηματισμού τους.

«Γνωρίζουμε όλοι ότι από αυτή τη διαδικασία δεν θα βγούμε αλώβητοι. Το click away και οι άλλες διαδικασίες που ακολουθήσαμε δεν θα λύσουν τα προβλήματα του εμπορικού κόσμου. Αυτό που έπρεπε να κάνουμε είναι αφενός να κρατήσουμε ζωντανή τη σχέση μεταξύ καταναλωτών κι επιχειρήσεων κι αφετέρου οι πολίτες να εξυπηρετήσουν τις καταναλωτικές τους ανάγκες», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Προσέθεσε δε ότι τις προηγούμενες ημέρες με τη Black Friday και τις άλλες προωθητικές ενέργειες «είχαμε εκτόξευση των παραγγελιών κατά 70% σε σχέση με το πρώτο lockdown. Αυτό σημαίνει ότι ο καταναλωτής όταν θέλει να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του, θα το κάνει έτσι κι αλλιώς. Έτσι, δώσαμε με πολύ συγκεκριμένο τρόπο τη δυνατότητα αντί να περιμένουν τις εταιρείες courier, να πηγαίνει μόνος του να παραλαμβάνει», κατέληξε.

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play